Nogle i Aalborg med børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. januar 2015

Liljesilas

Hej

jeg søger nogle med børn, der har lyst til at mødes. Jeg har selv en datter på næsten 3 år og en søn på 4,5 år. 

hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Meandu

mayapigen skriver:

Hej

jeg søger nogle med børn, der har lyst til at mødes. Jeg har selv en datter på næsten 3 år og en søn på 4,5 år. 

hilsen Maya

Hej Jeg er frisk Jeg har en søn på 2,7 år. Hvad siger du til det? 

Anmeld

7. januar 2015

Rikke T

Jeg bor også i Aalborg. Har en datter der bliver 3 år til april og en søn på 5 år  

Hvor i Aalborg bor i? 

Anmeld

7. januar 2015

Liljesilas

Jeg synes det lyder rigtig godt. Jeg foreslår at vi mødes et sted i Aalborg i en weekend? Hjemme hos en af os eller i zoo, legeland...?  Har i forslag?��

Anmeld

7. januar 2015

Rikke T

mayapigen skriver:

Jeg synes det lyder rigtig godt. Jeg foreslår at vi mødes et sted i Aalborg i en weekend? Hjemme hos en af os eller i zoo, legeland...?  Har i forslag?��

Lyder som nogle gode forslag, vi er friske legeland er altid et hit 

Anmeld

7. januar 2015

Røverdatter

Vi flytter til Aalborg til juli i år, og jeg kender nærmest ingen. Min far og hans kæreste bor tæt ved Dronninglund og Hjallerup. Og ellers har jeg kun én veninde, som jeg ikke har set i to år, deroppe. Så det hele bliver nyt for mig og min søn på 3 år 

Nå, men hvis i til den tid ses, og har lyst til at have os med i "gruppen", vil vi muligvis gerne 

Anmeld

7. januar 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg kunne også godt være frisk, min søn går dog i 1 klasse

Anmeld

7. januar 2015

Liljesilas

Alle er velkommen. Legeland er nok en god ide, når vi bliver mange �� jeg er selv alene mor, og mangler venner/veninder med børn �� deres far har dem hver anden weekend - og han har dem denne weekend. 

Anmeld

11. januar 2015

Liljesilas

Er der nogle der er med på at mødes i legelanden dag i næste weekend? 

Anmeld

11. januar 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
mayapigen skriver:

Er der nogle der er med på at mødes i legelanden dag i næste weekend? 

Det kan jeg desværre ikke, hva med den sidste weekend i januar altså enten den 31/1 eller 1/2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.