kacla09 skriver:
Hej alle.
Jeg er ny her på siden 
Min kæreste og jeg går med tankerne om, at få barn nr. 2.
Jeg er under uddannelse, og læser til sygeplejerske. Jeg har brug for erfaringer fra andre, som har fortsat uddannelsen - altså ikke taget barsel i et år fx.
Jeg går på en uddannelse hvor der er 1-2 studiedage i ugen, og generelt korte skoledage.
Jeg håber på flere svar og meninger omkring dette 
Jeg er gravid med nr 2 og 3 (tvillinger) og er under uddannelse. Jeg havde en forventning om at fortsætte studiet (læser på lærerseminariet, på fjernstudie), men med to på vej, må jeg nok acceptere at tiden ikke bliver til at læse fuldtid. Så jeg vil istedet forsøge at lave et semester med lidt mindre fag, og så kan manden tage over på barsel når jeg starter igen.
Der er mange nede på mit studie der læser videre med børn. Men når vi læser fjernstudie, skal vi også kun afsted 3 gange i løbet af et semester, så det gør det nemmere. Og så har de babyerne med til undervisning.
Den eneste ulempe jeg ser er under graviditeten. Jeg bliver sygemeldt tidligt pga. tvillinger, hvilket gør at jeg ikke kan indtjene den del til budget som mit studiejob gav. Men det er jo bare penge... det kan man komme uden om. 

Håber det gav lidt svar! Spørg endelig ind til noget hvis det er.
Anmeld