åh mit hoved er proppet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
0 svar
4 synes godt om
7. januar 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg har bare behov for LUFT!!!

har 2 vidunderlige dreng på 3 og 5 år  but boys will be boys. . ååå de hopper på tangenterne de sidste dage. . 

oveni det har vi også haft mandens barn på 5 i 1 ½ uge, så 3 stk meget hyperaktive børn er noget af en sag . . 

det er gået sådan okay, men i går og idag har været et maridt 

oveni i det er jeg gravid i 10 uge med mega kvalme 24/7 jeg bare ikke kan komme af med uanset tidspunkt på døgnet  og + jeg sørme også lider af en lungesygdom, så luft og energien er i forvejen lidt stramt  ++ ja ja vi stopper ikke der, kæmper med en CASE eksamen jeg skal fremlægge I MORGEN 

og self vælger manden at ligge sig syg de sidste 3 dage ik!!?? 

så jeg føler bare RIGTIGT mange ting har knaldet mig lige i panden! jeg er SÅ smadret og træt, og så endnu mere træt af at skal sige= 

ryd nu op! opfør jer pænt! sid stille! hold nu op! osv osv osv osv 

ØJ! jeg glæder mig til at de skal i børnehaven hele banden i morgen! den her ferie har været ALT  for lang for dem 

så i morgen kl 07:30 skal de dælme ud i dytten og så får de lov at brænde energien af i børnehaven fnis. de trænger til det, og jeg trænger til en dag hvor jeg KUN skal tænke på at få øvet til eksamen om eftermiddagen  . hurra for en hverdag efter ferie igen ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.