Iui overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. januar 2015

Miia90

Synes ikke helt det gik som ønskede. Der kom kun 1/2 ml sæd som kunne bruge og der var 9 mio sædbasser. Jeg havde et æg på 22mm og en masse små som ikke blev målt. Det æg på 22mm var en lille smule deform :/ nogen der ved hvad det har af betydning ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Miia90

Ingen der har oplevet ikke og have helt runde æg ????

Anmeld

7. januar 2015

Mille123

Miia90 skriver:

Jeg ved ikke hvilken form mine æg havde  - men fik du at vide det havde betydning da? 22 mm lyder som et fint stor æg, og 9 mill. Er da også fint, man siger der skal 8 mill. Til en god chance... Og vi blev gravide med "kun" 4 mill

Anmeld

7. januar 2015

Miia90

Mille123 skriver:

Jeg ved ikke hvilken form mine æg havde  - men fik du at vide det havde betydning da? 22 mm lyder som et fint stor æg, og 9 mill. Er da også fint, man siger der skal 8 mill. Til en god chance... Og vi blev gravide med "kun" 4 mill

Hun sagde ikke noget ud over, det kunne også være den måde den lige blev scannet på.  Vi håber 4 gang er lykkes gang

hun ønskede held og lykke så det har måske ingen betydning 

Anmeld

7. januar 2015

Mille123

Miia90 skriver:

Hun sagde ikke noget ud over, det kunne også være den måde den lige blev scannet på.  Vi håber 4 gang er lykkes gang

hun ønskede held og lykke så det har måske ingen betydning 

Ved nærmere eftertanke så var mine æg også mærkelig i formene... Tror det hele er som det skal være krydser fingre for et godt resultat 

Anmeld

7. januar 2015

esioul

Miia90 skriver:

Synes ikke helt det gik som ønskede. Der kom kun 1/2 ml sæd som kunne bruge og der var 9 mio sædbasser. Jeg havde et æg på 22mm og en masse små som ikke blev målt. Det æg på 22mm var en lille smule deform :/ nogen der ved hvad det har af betydning ???

Jeg tror det er noget med kvaliteten at gøre.

Jeg ved i hvert fald at de i IVF ser på at de er runde og lign. 

Anmeld

7. januar 2015

Miss Church

Miia90 skriver:

Jeg håber det bedste og krydser for jer 

Anmeld

7. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Kender dog heller ikke til deforme æg, men vil bare sige held og lykke, og krydser for dig.. Der skal immervæk jo "kun" en lille soldat til et æg, så der er jo chancer, men jeg kan godt følge dig, kan selv huske hvordan man havde det, når man fik at vide hvor mange der er oprenset... Tror vi havde alt fra 6 mill til 32 mill.. og jo flere jo bedre syntes man jo 

Anmeld

7. januar 2015

lillehåb

Jeg havde 17 store æg men alle er deforme. Og det de sagde til os var, det er jo ikke runde æg. Se det mere som små blære. Og det er kun massen de vil have

Det skal nok gå. De er jo super dygtige og ved hvad de laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.