Billig cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2009

sarahb

Hvor kan man købe en billig cykel... den skal kun bruges til og fra Dagpleje. så der skal kunne være børne sæde på..
Der er ingen med interesse på dba, gg og trendsales bare så i ik anbefaler det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
sarahb skriver:

Hvor kan man købe en billig cykel... den skal kun bruges til og fra Dagpleje. så der skal kunne være børne sæde på..

jeg ved man kan købe dem billigt gemmen dem der fjerner "ulovligt parkerede cykler", men hvor du lige skal finde dem...tja... prøv evt. at tale med det lokale politi, jeg tror måske de ved noget!
God jagt
knus Caroline

Anmeld

27. august 2009

sarahb

ja jeg må lige prøve at høre dem ad...

Tusinde tak

Anmeld

27. august 2009

copt

Hej,
Politiet holder nogle gange auktioner over de cykler som de fjerner fra f.eks. stationer og lignende. Tror du kan læse mere om det inde på Politiets hjemmeside - det kommer også lidt an på hvor du bor henne. Man skal bare lige være opmærksom på at det der kan være et scoop pludselig viser sig at der skal repareres vildt meget på og så har det pludselig været en dyr cykel ! (Jeg kender en der købte en på auktion og så skulle der nye dæk på osv og pludselig havde den kostet næsten det sxamme som en ny). Du kan også finde billige cykler i f.eks Bilka, eller Kvickly/Brugsen. Jeg havde engang en fra Bilka - jeg tror den kostede 1.500,- og så skulle der lige en lås på. Den blev kasseret da den var 10 år gammel - ikke fordi den var gået i stykker, men fordi jeg bare ville have en anden :-). Så det skulle være muligt at købe noget helt nyt for nogenlunde penge. - Og børnesædet kan man måske købe brugt på dba?
Kom til at tænke på at du også kunne gå ind til et cykelværksted (Altså ikke en forhandler) og høre om han havde noget stående som kunne bruges, det har jeg også gjort engang og fik et "vrag" der kunne køre :-) for et par hundrede kroner. (Jeg skulle køre fra en station til arbejdet - 5-7 min. hver vej) Så var jeg heller ikke nervøs for om der skulle ske noget med den, når den stod på stationen i weekenderne.
God jagt.

Anmeld

27. august 2009

LineD

Jeg ville købe en i bilka, kvickly etc...

De vidste i, har det været rabatten, at når først man har betalt for en cykel ved f.eks. politiet, og så skal gøre den fin og lovlig igen, er den ligeså dyr som en cykel hos bilka/kvickly kæderne.

Jeg købte min egen lækre damecykel i kvickly, tror jeg gav 1600 kr for den... incl en barnestol.

Anmeld

27. august 2009

LauraLW

Thansen.dk

Anmeld

27. august 2009

KarinaIda

sarahb skriver:

Der er 2 gange hver halv år cykelaktion på politistationerne, og så er der jo også nogle cykelhandlere der tager gamle brugte cykler ind, og sælger dem billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.