Hej,
Politiet holder nogle gange auktioner over de cykler som de fjerner fra f.eks. stationer og lignende. Tror du kan læse mere om det inde på Politiets hjemmeside - det kommer også lidt an på hvor du bor henne. Man skal bare lige være opmærksom på at det der kan være et scoop pludselig viser sig at der skal repareres vildt meget på og så har det pludselig været en dyr cykel ! (Jeg kender en der købte en på auktion og så skulle der nye dæk på osv og pludselig havde den kostet næsten det sxamme som en ny). Du kan også finde billige cykler i f.eks Bilka, eller Kvickly/Brugsen. Jeg havde engang en fra Bilka - jeg tror den kostede 1.500,- og så skulle der lige en lås på. Den blev kasseret da den var 10 år gammel - ikke fordi den var gået i stykker, men fordi jeg bare ville have en anden :-). Så det skulle være muligt at købe noget helt nyt for nogenlunde penge. - Og børnesædet kan man måske købe brugt på dba?
Kom til at tænke på at du også kunne gå ind til et cykelværksted (Altså ikke en forhandler) og høre om han havde noget stående som kunne bruges, det har jeg også gjort engang og fik et "vrag" der kunne køre :-) for et par hundrede kroner. (Jeg skulle køre fra en station til arbejdet - 5-7 min. hver vej) Så var jeg heller ikke nervøs for om der skulle ske noget med den, når den stod på stationen i weekenderne.
God jagt.
Anmeld