Barnedåbs arrangement! Holstebro omegn hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej 

jeg søger nogle der er kender nogle, som står for at lave mad til arrangementer, evt en koge kone osv 

evt også nogle der har erfaringer med steder der laver en samlet pakke hvor man kan holde det ude. 

Vi bliver cirka 50 personer. 

Barnedåb. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

DortheL

Anonym skriver:

Hej 

jeg søger nogle der er kender nogle, som står for at lave mad til arrangementer, evt en koge kone osv 

evt også nogle der har erfaringer med steder der laver en samlet pakke hvor man kan holde det ude. 

Vi bliver cirka 50 personer. 

Barnedåb. 

Jeg bor i Holstebro. Min veninde har lige holdt barnedåb. De havde lejet lokaler i Sir. Det er vist i hallen derude- men et rigtig fint lokale, og god legeplads udenfor (hvis der er børn med).

de fik mad fra et hotel leveret. 

Anmeld

7. januar 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Jeg bor i Holstebro. Min veninde har lige holdt barnedåb. De havde lejet lokaler i Sir. Det er vist i hallen derude- men et rigtig fint lokale, og god legeplads udenfor (hvis der er børn med).

de fik mad fra et hotel leveret. 

Okay :-) ved du hvad omkostningerne var på mad ? 

Anmeld

7. januar 2015

DortheL

Anonym skriver:

Okay :-) ved du hvad omkostningerne var på mad ? 

Nej, det gør jeg ikke. 

Men vi har holdt bryllup sidste år- vi var 18 personer, og fik forret og hovedret til 2700 ved kokken og jomfruen. Og maden var SÅ lækker! Så dem vil jeg gerne anbefale :-) 

Anmeld

7. januar 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Nej, det gør jeg ikke. 

Men vi har holdt bryllup sidste år- vi var 18 personer, og fik forret og hovedret til 2700 ved kokken og jomfruen. Og maden var SÅ lækker! Så dem vil jeg gerne anbefale :-) 

Var det ude fra ? Hvor holdte i det ? 

Anmeld

7. januar 2015

DortheL

Anonym skriver:

Var det ude fra ? Hvor holdte i det ? 

Vi holdt det der hjemme. Vi har en god stor stue. Men maden var bestilt ved Kokken og jomfruen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.