Tror i jeg er på vej til en MA eller SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg tog 5+5 en mega positiv test, vi har ser hjerteblink til scanninger og nu i dag tog jeg så en test til da vi gerne vil se udviklingen er 6+1 

Men den var bare overhovdet ikke nær så positiv som den fra 5+5 

men den var jo alligevel meget positiv 

Jeg har ikke blødt eller ligende, jeg er kun engang i mellem lidt sind i underlivet, som om min livmor prøver at strække sig.

tror i jeg er ved at få en MA eller SA ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Men hvis testen var mega positiv første gang du testede hvorfor så teste igen? Så burde der jo ingen tvivl være. At teste igen vil bare gøre mere skade end gavn da man kan blive unødvendig nervøs. 

Jeg har aldrig forstået det der med at teste igen når man allerede har testet positivt. 

Anmeld

7. januar 2015

Mrsopsand

Anonym skriver:

Jeg tog 5+5 en mega positiv test, vi har ser hjerteblink til scanninger og nu i dag tog jeg så en test til da vi gerne vil se udviklingen er 6+1 

Jeg har ikke blødt eller ligende, jeg er kun engang i mellem lidt sind i underlivet, som om min livmor prøver at strække sig.

Ligament smerter i begyndelsen er helt normalt. Det havde jeg også. Lad være med at teste mere og betal for en tidlig scanning i uge 7. Så kan du få ro på. Test er forskellige i kvalitet og viser ikke stregerne lige tydeligt hver gang efter min erfaring.

Anmeld

7. januar 2015

Lykkelig Omstændigheder <3

Anonym skriver:

Dette snak havde jeg med lægen  

HCG er et hormoner , som graviditet testen går udslag på :-) 

det er stærke om morgenen! Fordi urin er så koncentreret, i løbet af dagen er det ikke så stærkt :-) 

Om du er virkelig bange tage en test i morgen med din morgenurin :-) 

- På et tv serie jeg engang kigger på; "I didnt know i was pregnat"

Tog en kvinde graviditet testen om eftermiddagen, og den var negative, MEN hun var altså 3 måneder på det tidspunkt. 

Altid morgenurin! 

Anmeld

7. januar 2015

Anonym trådstarter

Kom også her 3 timer efter til at tænke, på at jeg har drukke minium en halv liter væske,  og det har jo også mega påvirkning på testen

Men testen så sådan ud efter 0,5-1 minut 

så man må jo stadig sige der er altså positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.