Træls dom, at få men bestemt ikke den værste!
Har selv PCO. Har tilmeldt alt PCO grupper på facebook, og troede aldrig jeg vilde blive gravid udfra hvad jeg læste på de sider. Det var bare sådan nogle virkelig sørgelig opslag der kom engang i mellem. og jeg sugede dem til mig 
Som min gynækolog sagde, Tænk liiige to gang om du vild med det samme, om du skal tilmelde dig disse grupper, jeg ventede 2 måneder efter jeg fik diagnosen, at gå på de hjemmesider, HOLD DA OP, man kan virkelig blive ked af det.
- Og husk! De piger der melder sig de grupper er dem der har besvær med at blive gravid og har andre gener af sygdom der melder sig de grupper. - De med PCO der bliver gravid af sig selv (melder sig ikke i sådan nogen grupper.)
Har selv ud meldt mig, fordi det blev bare for negativt for mig. Vi har en sygdom som vi kan næste blive friske af, om vi spiser sundt og motioner.
Jeg gik af p-piller, 1 måneder efter var jeg gravid! 18 uger nu 
Alfa og Omega med sygdommen; tage ansvar for din sygdom, og ikke give andre skylde for det.
I denne "sygdom" hormon forstyrrelse, er sund kost og motion svaret!
Det handler om, at holde dit blodsukker, så stabilt som muligt! Metaformin kan hjælpe på det (Et medicin man giver diabetiker)
Og ja vi er i højere risiko for at udvikle diabetes
Så igen pas på det blodsukker.
Ps. Blev lavet en spørgserundte i en PCO gruppe engang, og 95% svarede de havde fået de børn de vilde have 

Noget jeg var meget glad for, at læse
Sad, og tudebrølede, fordi havde bare læste så meget negativt opslag, at jeg troede, at pga. PCO vilde jeg aldrig få børn.
Alt det bedste til dig.