Søvnløshed - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2015

naj88

Jeg er i 32. uge og er den seneste uge vågnet HVER nat for så ikke at kunne falde i søvn igen.

I nat vågnede jeg kl 2 og var stadig vågen kl 05:03 - herefter må jeg være faldet i søvn. 

Jeg er selv ledig, så for mig er det ikke det store problem, men min kæreste vågner, når jeg ligger og karter rundt og skal altså tidligt op på arbejde. 

Så egentlig ligger jeg i mine vågne timer og bliver rigtig frustreret og får dårlig samvittighed over min kærestes søvn. Han er meget mærket af ikke at få sin søvn i disse dage. 

Er der andre, der har oplevet det samme, og hvad har I gjort for at komme ud af den dårlige rytme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2015

CarinaSB

naj88 skriver:

Jeg er i 32. uge og er den seneste uge vågnet HVER nat for så ikke at kunne falde i søvn igen.

I nat vågnede jeg kl 2 og var stadig vågen kl 05:03 - herefter må jeg være faldet i søvn. 

Jeg er selv ledig, så for mig er det ikke det store problem, men min kæreste vågner, når jeg ligger og karter rundt og skal altså tidligt op på arbejde. 

Så egentlig ligger jeg i mine vågne timer og bliver rigtig frustreret og får dårlig samvittighed over min kærestes søvn. Han er meget mærket af ikke at få sin søvn i disse dage. 

Er der andre, der har oplevet det samme, og hvad har I gjort for at komme ud af den dårlige rytme?

Jeg gik ind i stuen og så tv .. Jeg fik også vækket manden flere gange om natten ved at jeg vendte og drejede mig .. Dog var manden ligeglad da han arbejde hjemmefra .. så gik det helt galt så tog han bare en lur :)

Anmeld

7. januar 2015

naj88

CarinaSB skriver:

Jeg gik ind i stuen og så tv .. Jeg fik også vækket manden flere gange om natten ved at jeg vendte og drejede mig .. Dog var manden ligeglad da han arbejde hjemmefra .. så gik det helt galt så tog han bare en lur :)

Jeg ville ønske, at det ikke påvirkes min kæreste. Men han er lige startet på sit første job som socialrådgiver efter han er blevet færdiguddannet, så han er helt smadret, når han kommer hjem. 

Jeg har også overvejet at prøve at sove på sofaen, men jeg har problemer med mit bækken, så jeg tror ikke det vil være optimalt at rykke ind i stuen.  

Jeg har prøvet at stå op et par timer, det hjælper på den måde, at min kæreste ikke på samme måde oplever, at jeg er søvnløs. Men det hjælper alligevel ikke rigtigt på mit problem. Jeg ville jo bare gerne kunne sove. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.