kryds for mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
8 svar
2 synes godt om
6. januar 2015

hmg86

Jeg er på cyklus nr. 9 efter MA i april... håber virkelig den er der denne gang.. ville være en dejlig start på 2015.. specielt efter året startede med at min mor røg på sygehuset med mavesår der var hul på..

krydser for alle andre der også håber og venter i spænding 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Tazling

hmg86 skriver:

Jeg er på cyklus nr. 9 efter MA i april... håber virkelig den er der denne gang.. ville være en dejlig start på 2015.. specielt efter året startede med at min mor røg på sygehuset med mavesår der var hul på..

Krydser !! 

Anmeld

6. januar 2015

Chris87

Krydser alt jeg kan 

Anmeld

6. januar 2015

hmg86

Chris87 skriver:

Krydser alt jeg kan 

Tusind tak.. håber der er gevinst.. 

Anmeld

7. januar 2015

mortilfreja

hmg86 skriver:

Hvornår skal du teste? 

Anmeld

7. januar 2015

hmg86

mortilfreja skriver:

Hvornår skal du teste? 

Der er desværre længe til føler jeg.. skal først teste mandag.. ved ikkd om jeg kan vente..

Anmeld

9. januar 2015

hmg86

mens 3 dage før tid....

Anmeld

9. januar 2015

HappyOne

Ej hvor er det træls for dig 

Er selv i gang med cyklus 7, og går også bare at venter i spænding, har sådan lyst til at teste, hvis jeg er gravid er jeg 3+3 i dag, skal teste tirsdag, tror ikke jeg kan vente. 

Jeg håber inderligt det snart lykkedes for dig. 

Anmeld

9. januar 2015

hmg86

vBirgitte skriver:

Ej hvor er det træls for dig 

Er selv i gang med cyklus 7, og går også bare at venter i spænding, har sådan lyst til at teste, hvis jeg er gravid er jeg 3+3 i dag, skal teste tirsdag, tror ikke jeg kan vente. 

Jeg håber inderligt det snart lykkedes for dig. 

Jeg giver snart op.. ved godt der er folk det tager længere tid for, men når man har været der og følt glæden ved at være gravid, uden at få et barn ud af det, så gør det SÅ ondt hver gang mens kommer.. og at jeg så har 3 gange så mange mens-smerter som da jeg var på p-piller hjælper ikke..

Øv for en dum dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.