Hej Alle,
Jeg er lidt fortvivlet, vi har snart prøvet et år uden nogen gevinst, for mig kan jeg mærke at jeg har brug for en forklaring om hvorfor vi ikke bliver gravide. Ved godt 1 år ikke er lang tid, dog undres jeg blot, da alle i vennekredsen max har brugt et halvt år på at blive det.
Jeg er blevet tjekket for PCO og har det ikke, vi er blevet tilbudt at komme i udredning, hvilket jeg ønsker, da jeg søger en forklaring. Tænker vi kan få tjekket min kæreste og så på baggrund af det se om vi skal fortsætte på egen hånd eller om vi skal have hjælp. Hvis nu min kæreste har dårlig sædkvalitet hjælper endnu et år på egen hånd måske slet ikke og så tænker jeg det er spild tid.
Jeg fylder snart 29 år kæreste er 26 år.
Mit ønske om børn har været der i to år, hans kunne dette år. Han har derfor ikke så "travlt" som jeg har og "som jeg hører det" det udredning er det ikke bare noget pjat lad os bare prøve et år mere. Jeg føler bare at jeg har brug for at få os begge tjekket og hvis alt er okay behøver vi jo ikke hjælp, men hvis der er vil jeg gerne have hjælp. Tror han frygter det bliver for kunstigt og ikke ønsker det skal fylde så meget (han tænker at selvfølgelig kan vi blive gravide normalt - som jeg også gjorde i starten, men statistikken siger jo at 90 % bliver gravide inden et år, men de 90 % bliver vi nok ikke en del af - sidste cyklus inden et år.
Nogen der kan følge mig/har stået i samme situation. Ønsker ikke at presse ham, men alligevel
Anmeld