fire dages besøg i skrøbelig tilstand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2009

oo

idag omkring klokken tre kommer min ene søster med sin lille datter, Carla (på 2 år næsten) og min mor og Per (hendes mand). jeg glæder mig! jeg har hejst flaget, lavet en lagkage og skrevet et kort der fik mig selv til at tude, fordi min søster blev 23 i mandags.

MEN jeg skal også have menstruation. any day now. dvs, jeg har selvfølgelig pletblødt siden sidste fredag, men altså ikke mens blødning endnu. og nu går jeg og blir VILDT stresset over om den måske skulle komme idag eller imorgen. jeg skal jo ringe ind på klinikkens tlf svare og melde mig til behandling når den starter, og dagen efter ringer klinikken så og forhåbentlig sir de, at jeg bare skal hente mine hormoner på apoteket og gå i gang i næste uge. men måske siger de - igen - at jeg ikke kan komme i behandling. og så blir jeg pisse ked af det. og gal og sur. og tuder. og vil være i fred. og det går ikke skide godt når man bor 6 mennesker sammen på 100 kvadratmeter!! så vil I ikke være så søde, at krydse fingre for, at min mens denne ene gang vil holde sig til tidsplanen og ikke komme før lørdag (så blir jeg nemlig først ringet op om mandagen og der er jeg alene igen)?

familiebesøg er altid sådan en blanding af stor glæde og klaustrofobisk angst...jeg glæder mig helt vildt til at se dem, men jeg ved også, at fire dage er lang tid når man er sammen nonstop, og de er i MIT hjem og roder og piller og laver om på rytmer!

Men hende her (halvgammelt billede efterhånden) glæder jeg mig til at se, Mosters troldeunge:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Klumpe-dumpe

Jeg xér alt hvad jeg kan.

At menses først kommer lørdag, at I kan komme i behandling denne mdr.
At de ikke roder for meget. At I bare får et rigtig skønt familie besøg

Og hold da op hvor trollerikken godt nok DEJLIG

Anmeld

27. august 2009

anna-jonas

Krydser er slået............på alt inden for rækkevidde. Så det skulle være sikkert og vist, din mens kommer ikke før gæsterne ar vel ude af døren igen. Tror du ikke du kunne få lov at beholde Carla lidt??? Sådan ca. 18 år, eller noget??? Hun er da bare for nuttet. Nye billeder udbedes, thanks!!

Knus Mette

Anmeld

27. august 2009

dorthemus

Jeg krydser alt hvad jeg kan!!!!  Og håber for dig, at de kan tage imod dig mandag på klinikken, så du kan få din egen lille "Troldeunge".

Anmeld

27. august 2009

Bondepigen

27. august 2009

Dictes mor

Jeg krydser fingre for dig. Jeg krydser dem for at mens lade vente på sig lidt endnu, jeg krydser dem for, at du når den kommer selfølgelig bliver sat i gang med behandling med det samme og sidst men ikke mindst, jeg krydser dem for at det lykkes den her gang.

Jeg håber du får nogle skønnne dage sammen med familien, det lyder jo bare så hyggeligt med lagkage og flag.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

30. august 2009

oo

PUHA!
så er familiebesøget slut for denne gang. min mens begyndte lidt fredag aften, så mens alle sad og så tv i stuen, gik Søren med mig ud i gården så jeg lige kunne få et par tårer ud af systemet. så stoppede den fuldkommen igen, blot for at vende tilbage for fulde gardiner i nat. så det var okay. jeg har ringet og meldt mig til på tlf svaren på klinikken imorges og så ringer de imorgen. jeg kom vist nok til at starte min besked "ja, det er Trine Juhl, jeg ringer fordi jeg GERNE vil i behandling denne gang, tsk tsk". jeg kan ikke rigtig være nogen steder idag af nerver over deres svar imorgen og hver gang jeg får et kram af søren begynder jeg at hyle.

og nu begynder jeg så at hyle igen...

men jo, Mette, jeg HAR spurgt om hun ikke skulle blive et par år, men min søster er ikke så vild med at gå af med hende. hun kan nu sige "Trina og Sørener", det lyder helt vildt sødt og så var hun helt vild med at man kunne fange frøer og biller og mariehøns og edderkopper hjemme hos moster 

- håber jeg kan skrive med gode nyheder imorgen!

Anmeld

30. august 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

PUHA!
så er familiebesøget slut for denne gang. min mens begyndte lidt fredag aften, så mens alle sad og så tv i stuen, gik Søren med mig ud i gården så jeg lige kunne få et par tårer ud af systemet. så stoppede den fuldkommen igen, blot for at vende tilbage for fulde gardiner i nat. så det var okay. jeg har ringet og meldt mig til på tlf svaren på klinikken imorges og så ringer de imorgen. jeg kom vist nok til at starte min besked "ja, det er Trine Juhl, jeg ringer fordi jeg GERNE vil i behandling denne gang, tsk tsk". jeg kan ikke rigtig være nogen steder idag af nerver over deres svar imorgen og hver gang jeg får et kram af søren begynder jeg at hyle.

og nu begynder jeg så at hyle igen...

men jo, Mette, jeg HAR spurgt om hun ikke skulle blive et par år, men min søster er ikke så vild med at gå af med hende. hun kan nu sige "Trina og Sørener", det lyder helt vildt sødt og så var hun helt vild med at man kunne fange frøer og biller og mariehøns og edderkopper hjemme hos moster 

- håber jeg kan skrive med gode nyheder imorgen!

Det håber jeg osse, søde Trine.

Anmeld

30. august 2009

Sweet1978

Hov så først din egen tråd efter jeg havde krydset fingre i en anden til dig, men håber.

Anmeld

31. august 2009

Brams

Gode tanker og krydsede fingre herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.