idag omkring klokken tre kommer min ene søster med sin lille datter, Carla (på 2 år næsten) og min mor og Per (hendes mand). jeg glæder mig! jeg har hejst flaget, lavet en lagkage og skrevet et kort der fik mig selv til at tude, fordi min søster blev 23 i mandags.
MEN jeg skal også have menstruation. any day now. dvs, jeg har selvfølgelig pletblødt siden sidste fredag, men altså ikke mens blødning endnu. og nu går jeg og blir VILDT stresset over om den måske skulle komme idag eller imorgen. jeg skal jo ringe ind på klinikkens tlf svare og melde mig til behandling når den starter, og dagen efter ringer klinikken så og forhåbentlig sir de, at jeg bare skal hente mine hormoner på apoteket og gå i gang i næste uge. men måske siger de - igen - at jeg ikke kan komme i behandling. og så blir jeg pisse ked af det. og gal og sur. og tuder. og vil være i fred. og det går ikke skide godt når man bor 6 mennesker sammen på 100 kvadratmeter!! så vil I ikke være så søde, at krydse fingre for, at min mens denne ene gang vil holde sig til tidsplanen og ikke komme før lørdag (så blir jeg nemlig først ringet op om mandagen og der er jeg alene igen)?
familiebesøg er altid sådan en blanding af stor glæde og klaustrofobisk angst...jeg glæder mig helt vildt til at se dem, men jeg ved også, at fire dage er lang tid når man er sammen nonstop, og de er i MIT hjem og roder og piller og laver om på rytmer!
Men hende her (halvgammelt billede efterhånden) glæder jeg mig til at se, Mosters troldeunge:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld