Iui imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
3 synes godt om
6. januar 2015

Miia90

Min Gyn var syg igår så kunne ikke blive scannet, blev så scannet idag og skal allerede insemineres imorgen 10.45. Så skulle tage ægløsningsspørjten når jeg kom hjem idag. Tog Den kl 9.20. 

Må godt sexe iaften ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Miia90

Ingen der kan hjælpe ???

Anmeld

6. januar 2015

mpr

Miia90 skriver:

Min Gyn var syg igår så kunne ikke blive scannet, blev så scannet idag og skal allerede insemineres imorgen 10.45. Så skulle tage ægløsningsspørjten når jeg kom hjem idag. Tog Den kl 9.20. 

Må godt sexe iaften ??? 

Nej må I ikke din mand må ikke have haft sæd afgang i 3 døgn op til det står også i de papir i har fået da i startede forløbet med IUI

Anmeld

6. januar 2015

Miia90

mpr skriver:

Nej må I ikke din mand må ikke have haft sæd afgang i 3 døgn op til det står også i de papir i har fået da i startede forløbet med IUI

det er vores 4 forsøg, det står ingen steder. 

Men så kommer det til at passe perfekt med 3 døgn   Så må vi sexe imorgen efter iui LG dagene efter 

Anmeld

6. januar 2015

mpr

Miia90 skriver:

det er vores 4 forsøg, det står ingen steder. 

Men så kommer det til at passe perfekt med 3 døgn   Så må vi sexe imorgen efter iui LG dagene efter 

Nå det står bare i mine papir Men ja i aften er i hvert fald en dårlig ide når det er i morgen i skal igennem det Så må i sexe efter ^^

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Nej ingen sex i aften, da manden jo skal levere en god portion i morgen 

I må sikkert gerne i dagene efter, men hør lige ad på jeres klinik. Vi måtte ikke, da min mand dannede antisstoffer i hans sædvæske, der gjorde han slog sæden ihjel.

Krydser fingre og held og lykke 

Anmeld

6. januar 2015

Miia90

Inger skriver:

Nej ingen sex i aften, da manden jo skal levere en god portion i morgen 

I må sikkert gerne i dagene efter, men hør lige ad på jeres klinik. Vi måtte ikke, da min mand dannede antisstoffer i hans sædvæske, der gjorde han slog sæden ihjel.

Krydser fingre og held og lykke 

Tak. Nøj jeg har ondt næsten ikke til at holde ud. Tror snart jeg lokker datteren med i seng. Vi skal gerne op kl 5. Helst være ude af Næstved kl 6. Det tager 2 timer fra Næstved til Fredriksberg :/ vi må tage datteren med da børnehaven først åbner kl 6.30. Og sæden skal være afleveret mellem 7.30-8.00 :/ 

Det skal ikke være nemt  

Anmeld

6. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Miia90 skriver:

Tak. Nøj jeg har ondt næsten ikke til at holde ud. Tror snart jeg lokker datteren med i seng. Vi skal gerne op kl 5. Helst være ude af Næstved kl 6. Det tager 2 timer fra Næstved til Fredriksberg :/ vi må tage datteren med da børnehaven først åbner kl 6.30. Og sæden skal være afleveret mellem 7.30-8.00 :/ 

Det skal ikke være nemt  

Nej, det var da også en lang tur i skal ud på. Det er ikke lige det man har brug for. 

Tror også du skal hoppe tidligt i seng så...

men Håber det lykkes      

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.