Halløj alle baby-brugere
.
Jeg skriver denne status fordi jeg fik lidt af et chok i går og håber nogen vil komme med deres erfaring.
I går morges fik jeg stille og rolig mens lignende smerter (det er 3 uger siden jeg fik mens sidst, så der skulle gerne gå hvert fald en uge endnu), til middag opdager jeg så udflåd og lidt lyserød blod på toiletpapiret, bliver lidt bekymret da jeg aldrig har haft en pletblødning før. Smerterne bliver ved med at være der, og så igen ved en 17-tiden kommer der igen lidt blod på toiletpapiret..
Det eneste jeg har kunne læse mig frem til er at det kan være når ægget sætter sig fast, at der så kommer pletblødning og mens smerter.
Her dagen efter har jeg stadig smerterne, og er sindssyg træt, mere end jeg plejer. Jeg er også blevet oppustet, som ikke føles på samme måde som jeg før har prøvet. Jeg kan ikke trække maven ind som jeg altid har kunnet. Ved nogen vil spørgere om jeg kan være gravid, og ja jeg har ikke været på p-piller siden december 13, da vi gerne vil have en lille en når det kommer og vi er klar. Det er ikke noget vi som sådan gør noget for, udover at have sex.
Jeg har haft meget uregelmæssig mens siden jeg stoppede på p-pillerne, først her de sidste 2 måneder er der 4-6 uger imellem mens hvor der før har været 2-3 måneder.
Er der nogen der har prøvet noget lignende, både hvor det har været graviditetstegn og hvor det ikke har været det. Håber nogen vil dele erfaring
?
Anmeld