Babyornot.dk erfaring på g.teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. januar 2015

Anonym trådstarter

Nogle som har positiv respons på g.teste købt ved Babyornot.dk?

Tjekkede lige på trustpilot og der kunne jeg læse at der var en hvor ægl.teste ikke virkede (der er ikk så mange anmeldelser derfra) så er lidt nysgerrig

Mere inden man bestiller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Masig

Har altid bestilt derfra uden problemer. Testene virker som de skal,  hurtig og diskret levering...

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Har altid bestilt derfra uden problemer. Testene virker som de skal,  hurtig og diskret levering...

Okay googlede lige nemlig.. Og kunne læse at mange havde testet negativt både med ægl.test og g.test - Men positivt med andre mærker...

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Super...
efter alt det negative som står når man søger på google, bliver man lidt i tvivl... Der står blandt andet at folk har fået negative ægl.tests og g.tests, men testet positivt med andre mærker... ��

har haft købt nogle derfra én gang... Kun negative tests, ingen mens og ville være 4+2-4+5 hvis jeg var gravid.. Egentlig grunden til at jeg spørger...

men så kan jeg vist roligt bestille der igen...

Anmeld

6. januar 2015

Masig

Anonym skriver:

Super...
efter alt det negative som står når man søger på google, bliver man lidt i tvivl... Der står blandt andet at folk har fået negative ægl.tests og g.tests, men testet positivt med andre mærker... ��

har haft købt nogle derfra én gang... Kun negative tests, ingen mens og ville være 4+2-4+5 hvis jeg var gravid.. Egentlig grunden til at jeg spørger...

men så kan jeg vist roligt bestille der igen...

Men testene er jo stort set de samme som andre steder. Fx valmed. .. men som sagt har jeg ikke haft problemer med dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.