Stjal bil med barn på bagsædet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
4 svar
11 synes godt om
6. januar 2015

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Stjal bil med barn på bagsædet

Tirsdag morgen udviklede sig til noget af et mareridt for en 33-årig mor fra Vendsyssel.

Klokken 07.15 parkerede hun sin Mazda 6 stationcar uden for en institution i Dronninglund, der ligger små 30 kilometer nordøst for Aalborg.

Her gik hun ind for at aflevere et af sine børn og lod sin femårige dreng blive siddende på bagsædet i bilen.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Håber snart folk lærer ikke at efterlade deres børn - uanset alder - alene i bilen...

det er ikke engang første gang det er sket her i DK og alligevel sker det igen...

Anmeld

6. januar 2015

Risse

Wampires skriver:

Håber snart folk lærer ikke at efterlade deres børn - uanset alder - alene i bilen...

det er ikke engang første gang det er sket her i DK og alligevel sker det igen...

Altså jeg ser ikke noget problem i at lade drengen sidde i bilen mens hun aflevere en søskende. 

Problemet er da at hun efterlader nøglen i bilen - både med og uden barn? 

Uden barn var bilen nok blevet stjålet og ikke 'bare' lånt. 

Med barn, der kunne der da være sket mange lige så forfærdelige ting? Jeg tænker bare, hvilken femårig dreng har ikke haft lyst til selv at køre en bil? Og her var der da en alt for oplagt mulighed for at prøve det af?

Anmeld

6. januar 2015

klmf

Risse skriver:

Altså jeg ser ikke noget problem i at lade drengen sidde i bilen mens hun aflevere en søskende. 

Problemet er da at hun efterlader nøglen i bilen - både med og uden barn? 

Uden barn var bilen nok blevet stjålet og ikke 'bare' lånt. 

Med barn, der kunne der da være sket mange lige så forfærdelige ting? Jeg tænker bare, hvilken femårig dreng har ikke haft lyst til selv at køre en bil? Og her var der da en alt for oplagt mulighed for at prøve det af?

Min 5-årige må også gerne sidde i bilen mens lillebror bliver afleveret. Jeg tager nøglen med og låser bilen.

Anmeld

6. januar 2015

Michella2

lotchen skriver:

Min 5-årige må også gerne sidde i bilen mens lillebror bliver afleveret. Jeg tager nøglen med og låser bilen.

Det samme her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.