Hej. Jeg smed mine p piller for lidt over 6 måneder siden fordi mig og min kæreste godt kunne tænke os at jeg blev gravid. Jeg fylder 22 lige om lidt og han er 22. Jeg er gået i gang med pædagog uddannelsen og min kæreste læser på uni. Vi har været sammen i 4 år, Vi bor et godt sted, har okay stor opsparing, har bil, og er nogle fornuftige unge mennesker. Jeg er nu gået tre dage over tid, og har ingen tegn på menstruation og tog derfor 1 test igår og 2 teste i dag. Godt nok er test strejen lidt svag i det, men den har været der på dem jeg har taget
jeg besluttede mig så for jeg selvfølgelig skulle fortælle min kæreste det så snart han kom hjem. Da jeg sagde det gik han nærmest i chok og var i dårligt humør. Skal lige siges at min kæreste generelt hurtigt bliver stresset og slet ikke kan han finde ud af noget når der sker store ting i hans liv (sådan er alle i hans familie) og sådan reagerede han jo også igår. Havde lidt regnet med det men skuffet over han ikke kunne være bare lidt glad nu vi har prøvet i 6 måneder. Hen af aftenen blev han egentlig mere glad og lagde hovedet på min mave og snakkede til maven, men her til morgen er han stresset og kan slet ikke finde hoved og hale i noget og tænker stort set kun på hvad andre vil sige til det som han gør i alle situationer. Og der er vi meget forskellige for jeg er meget ligeglad med hvad andre siger om mig. Jeg ved bare hvor glad han kan være, og det føler jeg alligevel ikke han er nu?? Nogle af jer der har prøvet at jeres kæreste lidt bliver skræmt og ikke rigtig viser en glæde ? Måske han skal vænne sig til tanken. ?
Anmeld