Positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej. Jeg smed mine p piller for lidt over 6 måneder siden fordi mig og min kæreste godt kunne tænke os at jeg blev gravid. Jeg fylder 22 lige om lidt og han er 22. Jeg er gået i gang med pædagog uddannelsen og min kæreste læser på uni. Vi har været sammen i 4 år, Vi bor et godt sted, har okay stor opsparing, har bil, og er nogle fornuftige unge mennesker. Jeg er nu gået tre dage over tid, og har ingen tegn på menstruation og tog derfor 1 test igår og 2 teste i dag. Godt nok er test strejen lidt svag i det, men den har været der på dem jeg har taget jeg besluttede mig så for jeg selvfølgelig skulle fortælle min kæreste det så snart han kom hjem. Da jeg sagde det gik han nærmest i chok og var i dårligt humør. Skal lige siges at min kæreste generelt hurtigt bliver stresset og slet ikke kan han finde ud af noget når der sker store ting i hans liv (sådan er alle i hans familie) og sådan reagerede han jo også igår. Havde lidt regnet med det men skuffet over han ikke kunne være bare lidt glad nu vi har prøvet i 6 måneder. Hen af aftenen blev han egentlig mere glad og lagde hovedet på min mave og snakkede til maven, men her til morgen er han stresset og kan slet ikke finde hoved og hale i noget og tænker stort set kun på hvad andre vil sige til det som han gør i alle situationer. Og der er vi meget forskellige for jeg er meget ligeglad med hvad andre siger om mig. Jeg ved bare hvor glad han kan være, og det føler jeg alligevel ikke han er nu?? Nogle af jer der har prøvet at jeres kæreste lidt bliver skræmt og ikke rigtig viser en glæde ? Måske han skal vænne sig til tanken. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

L-Mortil3

Han skal have ro til at vende sig til tanken, det er helt normalt :-) vi kvinder bliver mødre når vi står med testen, fædre når de holder deres barn i armene ;-) giv ham tid til at synke den, det er så normalt som det kan blive :-) og stort tillykke med graviditeten ! Og hul i hvad andre tænker, vi fik også vores den første som 22 årige :-D

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Han skal have ro til at vende sig til tanken, det er helt normalt :-) vi kvinder bliver mødre når vi står med testen, fædre når de holder deres barn i armene ;-) giv ham tid til at synke den, det er så normalt som det kan blive :-) og stort tillykke med graviditeten ! Og hul i hvad andre tænker, vi fik også vores den første som 22 årige :-D

Ja giver ham også tid, men det er svært ikke at kaste i hovedet på ham hvorfor i alverden han ikke er glad. Men tror helt sikkert du har ret! jeg skal til lægen mandag for lige at få ham til at bekræfte det, men puha, tør slet ikke tro på det, det er så uvirkeligt at jeg er gravid  

Anmeld

6. januar 2015

L-Mortil3

Anonym skriver:

Ja giver ham også tid, men det er svært ikke at kaste i hovedet på ham hvorfor i alverden han ikke er glad. Men tror helt sikkert du har ret! jeg skal til lægen mandag for lige at få ham til at bekræfte det, men puha, tør slet ikke tro på det, det er så uvirkeligt at jeg er gravid  

Det er en skrup skør følelse når man står der med testen :-) man tror slet ikke på det men bobler af glæde ;-) når lægen siger den er god nok, kan du tage det op med kæresten igen, så bliver det også lidt mere virkeligt og officielt hihi 

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Det er en skrup skør følelse når man står der med testen :-) man tror slet ikke på det men bobler af glæde ;-) når lægen siger den er god nok, kan du tage det op med kæresten igen, så bliver det også lidt mere virkeligt og officielt hihi 

Haha ja virkelig :-) tog testen da jeg var stået op og skulle tise og jeg var mega træt og minkæreste var taget afsted og jeg hopper og danser i lejligheden og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv  ja jeg skal først til lægen mandag så der er strejen måske tydeligere på testen, og vi har heller ikke kunnet finde ud af hvornår vi skal sige det til de nærmeste, men vi siger det nok når lægen har bekræftet det. Tænker ikke der er nogen tvivl når jeg ingen symptomer har på menstruation og jeg er gået over tiden og jeg plejer at skulle tage meget stærk smerte drillende et pr dage op til menstrationen fordi jeg har så slemme smerter, så er nu sikker på den er god nok, men tør alligevel ikke 100% tro på det før lægen også siger den er god nok  men hvor jeg håber. Der er lang tid til mandag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.