Hvordan er det nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er på p piller til dagligt, men er før blevet gravid på denne måde.. 

Tog en test igår, da jeg syntes mine bryster var blevet ømme, og umiddelbart så den negativ ud - legede lidt med baby, og skulle så tisse igen, og så så den pludselig positiv ud..mangler 3 piller i denne periode, så forventer mens om ca 5 dages tid. 

Hvis en test ser sådan her ud, efter tid vel og mærke gælder den ikke vel? 

En baby mere er slet ikke på tale herhjemme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Hov manglede lige et billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Og et der er lidt mere tydeligt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg vil klart mene den er positiv.. Men når det er efter tid gælder det jo ikke.

Synes du skal tage endnu en i morgen.

Anmeld

6. januar 2015

MHB

Altså når det er efter tid gælder den jo egentlig ikke - men vil så sige jeg har kun fået positiv efter tid én gang og min søn er i dag 20 mdr  Jeg synes du skal prøve at teste igen om et par dage og er den positive må du kontakt lægen og finde ud af hvad i så skal gøre! 

Anmeld

6. januar 2015

L-Mortil3

Jeg har før oplevet falsk positiv på valmed men det har været mørke streger, når nu din er så fin lyserød ville jeg tage en ny om et par dage

Anmeld

6. januar 2015

Anonym trådstarter

Skal jeg stadig tage p piller de sidste 3 dage så? Eller skal jeg bare stoppe og vente og se om mens så kommer?

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Nå fik min menstruation igår - 2 dage forsinket.. 

Havde fornøjelsen af yderligere 4 positive test (helt lyserøde) Dog efter tid.. 

Har dog en voldsom kvalme stadig og er træt som et helt alderdomshjem. Så tænker måske et æg har været befrugtet. Min mens kommer på samme klokkeslæt hver gang, og er aldrig forsinket. 

Nå en lille update fra mig - håber min cyklus finder sig selv igen og at denne forbandede kvalme snart forsvinder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.