Tazling skriver:
Hej alle sammen ! Jeg venter mig en lille dreng, som nogen nok ved!
men bette mand er vågen og sparker fra 00:23 til 2:44 hver nat, og ikke nok med det har jeg bækkenløsning og lægkramper! Får næsten ingen søvn ! Har i nogle gode tips, for jeg er virkelig træt i forvejen 

Knus Natasha
Prøv at høre noget beroligende musik når du skal sove og lad det køre hvis du selv kan sove for musik.. Det hjalp under begge mine graviditeter da pigerne var urolige når jeg skulle sove.. Det gjorde dem åbenbart døsige samtidig med at det gjorde mig døsig..
Har du overvejet at snakke med din læge om hjælp til bækkenløsning? Min læge henviste mig til et kursus på sygehuset hvor man mødte andre i samme situation og man lærte gode øvelser som man lavede sammen.. De lånte mig også et skridlagen så det gled nemmere når jeg skulle i og ud af sengen og de lånte mig et støttebælte til maven..
Lægen henviste mig også til akupunktur på sygehuset mod bækkenløsning og der skulle jeg komme 1 gang om ugen resten af graviditeten.. Jeg var skeptisk i starten for jeg troede ikke på akupunktur og jeg har nåleskræk.. Men man mærker næsten ikke at der bliver sat nåle i en og det var så skønt at ligge alene på stuen og lytte til blide toner fra et anlæg og man stresser totalt af.. Blev meget overrasket over hvor meget det tog smerterne.. Pludselig kunne jeg lave aftensmad uden næsten at skrige af smerte og jeg følte at jeg kunne klare hele verden.. Det blev virkelig ugens højdepunkt når jeg skulle til akupunktur
Anmeld