Hej søde tøser
(ikke for de sarte, alt for ærligt indlæg)
i må hjælpe mig...
jeg havde ægløsning for en uge siden, og der sexede vi.. jeg er dog lidt i tvivl om vi ramte plet .. (æl tets sagde meget forskelligt)
Jeg har de sidste dage været meget meget meget meget tørstig faktisk så jeg er ved at blive sindsyg. ! - jeg har haft en anelse tynd mave når jeg skulle det store.(sorry) men ikke som i syg eller dirre.
J eg har i løbet af idag oplevet en anden lugt og udflåd fra mit underliv, jeg døjer normal ikke med dette. Men synes bare der har været en lugt... her til aften har jeg så haft udflåd - har jeg normalt ikke - og det var klisteret, og da jeg tørre mig er der blod i det .. det er helt snot agtigt mælket/hvidt/klart og med en lille rød "blodåre" formet/agtig ting i ..
Nogle af jer der ved hvad dette betyder? .. Kan det være ÆL? i såfald er det så for sent? eller kan det være gravditet eller hvad tænker i?
- Det skal lige siges at det ikke kan være kønssygdomme eller svamp da jeg lever i et fast forhold og har gjort det de sidste 3,5 år og ingen af os er sidespringstyperne - trods det kan ske for selv den bedste.(7-9-13, bank bank bank) - (er blevet testet inden for den sidste uge)

Anmeld