Hmm måske længer henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. januar 2015

namaha

Hej jeg tænkt på om jeg kunne få jeres mening her?

jeg skulle efter sigende være 6+0 i morgen (tirsdag) 

Men tvivler lidt på om det passer

for lidt over en månede siden testede jeg også positiv, og lægen nået at bekræfte det men begyndte at bløde i uge 5 snakkede med lægen, der var bare frisk blod og lidt klumper, men ikke mega meget den stod på i en 2-3 dage, plus det så have jeg rigtig mange smerter lige på dagen hvor jeg startede med at bløde, de stod på i ca 5 timer også var det over 

Jeg og manden valgte så at bruge æl test den følgende månde, og først på dag 17 i den "nye" mens fik jeg æl testen sådan rigtig positiv, jeg er så blevet gravid igen 

nu er det så manden og jeg tænker på om det kunne have været tvillinger? Altså om jeg har mistet den ene? 

Noget som kunne give et bud på om jeg er 6 uger eller 11 uger lyder der overhovedet sandsynligt? Kan det lade sig gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Tøs85

namaha skriver:

for lidt over en månede siden testede jeg også positiv, og lægen nået at bekræfte det men begyndte at bløde i uge 5 snakkede med lægen, der var bare frisk blod og lidt klumper, men ikke mega meget den stod på i en 2-3 dage, plus det så have jeg rigtig mange smerter lige på dagen hvor jeg startede med at bløde, de stod på i ca 5 timer også var det over 

Jeg og manden valgte så at bruge æl test den følgende månde, og først på dag 17 i den "nye" mens fik jeg æl testen sådan rigtig positiv, jeg er så blevet gravid igen 

nu er det så manden og jeg tænker på om det kunne have været tvillinger? Altså om jeg har mistet den ene? 

Noget som kunne give et bud på om jeg er 6 uger eller 11 uger lyder der overhovedet sandsynligt? Kan det lade sig gøre? 

Hvis du har blødt klumper og det har gjort ondt lyder det som en SA.. Har du nogen symptomer? Kan du se om din mave er vokset lidt? 

Anmeld

5. januar 2015

namaha

Den er menlig vokset meget, min svigermor og mor mener jeg er længer henne en lægen mener, ellers må det være tvillinger 

Vokset ikke giga meget, men sådan man kan se det, 

Anmeld

5. januar 2015

MHB

Hvis i er så meget i tvivl ville jeg vælge at købe en scanning så i kan få syn for sagen og se hvor stor den (eller de?!) er  

Anmeld

5. januar 2015

Rockertand

namaha skriver:

Mit gæt (for det kan kun være et gæt) er, at du ikke er længere henne, og at du mistede.

Mit gæt er baseret på, at du klart først kunne få en positiv ægløsningstest på dag 17........hvis man har HCG i kroppen, skal det ikke være ret højt, før du får en skrigende positiv ægløsningstest (vi snakker ekstrem stærk teststreg) så den ville med al sandsynlighed have været positiv hele tiden, hvis det havde været en graviditet, der strakte sig over længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.