40+2...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2015

Malle-123

Hejsa 

jeg er idag 40+2.

jeg er simpelhent nød til, at vide om jeres baby også sparker meget ? 

Bebs sparker meget og jeg mærker mange jag ned i bækkenet ? Føler hertil aften at den sparker sig ud gennem maven  det gør den selvfølgelig ikke, men hold da op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Morgensol

Jeg er 40+5 i dag (suk) Baby sparker/mosler en del, når hun gør. Det er mest om aftenen men det meste af dagen får jeg nogle vilde jag ned i underlivet der kan mærkes helt ned i skeden.. 

Anmeld

5. januar 2015

Malle-123

Morgensol skriver:

Jeg er 40+5 i dag (suk) Baby sparker/mosler en del, når hun gør. Det er mest om aftenen men det meste af dagen får jeg nogle vilde jag ned i underlivet der kan mærkes helt ned i skeden.. 

Så er vi jo i samme båd 

ja de jag er virkelig ubehagelige, sommetider følelse det som en kniv eller spids genstand der bliver trykket ned og nøøj hvor er det ubehageligt 

skal du sættes igang 

Anmeld

5. januar 2015

Morgensol

Malle-123 skriver:

Så er vi jo i samme båd 

ja de jag er virkelig ubehagelige, sommetider følelse det som en kniv eller spids genstand der bliver trykket ned og nøøj hvor er det ubehageligt 

skal du sættes igang 

Præcis! Det er voldsomt ubehageligt! 

Jeg har fået en tid til snak om igangsættelse på søndag, der er jeg 41+4, men jeg håber ved Gud at der er sket noget inden! Det er min 3. graviditet, jeg er også gået over tid de 2 andre gange, men selv gået i gang henholdvis 40+3 og 41+1. Så jeg krydser for at jeg går i gang selv igen. 

Anmeld

5. januar 2015

Malle-123

Morgensol skriver:

Præcis! Det er voldsomt ubehageligt! 

Jeg har fået en tid til snak om igangsættelse på søndag, der er jeg 41+4, men jeg håber ved Gud at der er sket noget inden! Det er min 3. graviditet, jeg er også gået over tid de 2 andre gange, men selv gået i gang henholdvis 40+3 og 41+1. Så jeg krydser for at jeg går i gang selv igen. 

Okay, er det på sygehuset ?? 

Jeg skal Til Jordmor imorgen, men kan ikke huske efter sidste gang hvem det tager beslutningen om tidspunktet. Det vel ikke ens egen Jordmor ;-) 

jeg føler de straffer en når de udsætter det 

Anmeld

5. januar 2015

Morgensol

Malle-123 skriver:

Okay, er det på sygehuset ?? 

Jeg skal Til Jordmor imorgen, men kan ikke huske efter sidste gang hvem det tager beslutningen om tidspunktet. Det vel ikke ens egen Jordmor ;-) 

jeg føler de straffer en når de udsætter det 

Det er bare hos JM.. Jeg har som sagt aldrig prøvet det, men jeg tror det er JM der beslutter det, evt i samarbejde med en fødselslæge. 

Anmeld

5. januar 2015

Malle-123

Morgensol skriver:

Det er bare hos JM.. Jeg har som sagt aldrig prøvet det, men jeg tror det er JM der beslutter det, evt i samarbejde med en fødselslæge. 

Så du da også langt henne på søndag :-) held og lykke, sender lidt VE støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.