Øm underliv/mave/skamben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej piger!

Jeg er 36+5 idag og har de sidste par dage været øm nederste i underlivet omkring skambenet og maven. Det gør ondt når jeg går og bevæger mig. Vender mig i sengen osv. Jeg mærker intet til det når jeg sidder og ligger stille. Men lige så snart jeg er i bevægelse så gør det ondt. Jeg kan sagtens holde det ud og det føles som skrevet bare ømt. Oplevede ikke det samme med min datter.

Er der nogen der ved hvorfor jeg er øm og om det er ganske normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

lillespir26

Har det præsis lige sådan aner ikke hvorfor var et stk tid bange for bækkenløsning men det skulle det ikke være 

Anmeld

5. januar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Har det præsis lige sådan aner ikke hvorfor var et stk tid bange for bækkenløsning men det skulle det ikke være 

Tænker også bækkenløsning men kan heller ikke få det til at passe med at man får det når man er så langt henne. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld

5. januar 2015

lillespir26

Omsorgsgiver skriver:

Tænker også bækkenløsning men kan heller ikke få det til at passe med at man får det når man er så langt henne. 

Hvor langt er du henne?

33+3 har haft det i ca 10 uger og det går væk lige så snart min Fys har haft fat i min hofte tænker det måske er nogle nerver der bliver presset på og evt udvidelse af hofterne 

Anmeld

5. januar 2015

Mother-love

Jeg er 37+6 idag og har haft det i en mdr. Mit gør så bare hamre ondt. Min læge samt jm siger det er bækkenløsning.

fik afvide det kan afhjælpe med en pude imellem benene når man ligger på siden og når man sover. Meeen det gør så bare det hele værre  for mig. Når jeg vågner efter at have lagt med en pude imellem benene føles min hofter som om de er blevet trukket fra hinanden

men det skulle hjælpe for de fleste. Ellers har jeg brugt varmepuden på lænden det har taget noget af de væreste smerter. 

Du skal sørger for at vende rundt på siden når du skal ud af sengen og så have samlet ben. Det hjælper også på at det ikke gør ondt at komme ud af sengen.

ja ellers har jeg bare haft i baghovedet at lillebror snart kommer og at jeg er glad for det først er inden for den sidste mdr det har været  rigtig slemt.

Held og lykke med det hele ��

Anmeld

5. januar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mother-love skriver:

Jeg er 37+6 idag og har haft det i en mdr. Mit gør så bare hamre ondt. Min læge samt jm siger det er bækkenløsning.

fik afvide det kan afhjælpe med en pude imellem benene når man ligger på siden og når man sover. Meeen det gør så bare det hele værre  for mig. Når jeg vågner efter at have lagt med en pude imellem benene føles min hofter som om de er blevet trukket fra hinanden

men det skulle hjælpe for de fleste. Ellers har jeg brugt varmepuden på lænden det har taget noget af de væreste smerter. 

Du skal sørger for at vende rundt på siden når du skal ud af sengen og så have samlet ben. Det hjælper også på at det ikke gør ondt at komme ud af sengen.

ja ellers har jeg bare haft i baghovedet at lillebror snart kommer og at jeg er glad for det først er inden for den sidste mdr det har været  rigtig slemt.

Held og lykke med det hele ��

Kan det virkelig være bækkenløsning så langt henne i graviditeten? Troede ikke at man kunne få det når man er så langt henne?

Anmeld

7. januar 2015

Mother-love

Omsorgsgiver skriver:

Kan det virkelig være bækkenløsning så langt henne i graviditeten? Troede ikke at man kunne få det når man er så langt henne?

Jeg fik afvide at det netop var der det oftes skete.

men skal ikke gøre mig klog på det. Det er kun hvad jeg har fået afvide af læge og jm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.