SU lån - hvornår udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.648 visninger
6 svar
6 synes godt om
5. januar 2015

asff

Jeg fik SU d 30.12, men har endnu ikke fået mit lån? Har godkendt låneplan, og jeg står til at få det udbetalt i januar - men hvornår filan kommer det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

M&N

asff skriver:

Jeg fik SU d 30.12, men har endnu ikke fået mit lån? Har godkendt låneplan, og jeg står til at få det udbetalt i januar - men hvornår filan kommer det?

Følger lige med... - står i nøjagtig samme situation. 

Anmeld

5. januar 2015

M&N

asff skriver:

Har du tjekket under udbetalinger?

Anmeld

5. januar 2015

Sandratoft

asff skriver:

Fik du søgt det inden 15. december? 

Anmeld

5. januar 2015

AnnaK89

Der er ubetaling hver torsdag

Anmeld

5. januar 2015

mpr

Lånet skulle have været godkendt inden d. 15 dec hvis du skulle have haft det med din su det kommer når det er godkendt og kommer til udbetaling om torsdagen efterfølgende

Anmeld

5. januar 2015

asff

Tak for alle jeres svar, nej søgte først d. 16. Men på minsu.dk står der, at jeg gerne skulle have udbetalt i januar. Håber det kommer torsdag så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.