Rejsekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg skal til at køre i bus hver dag. Jeg er så igang med at finde ud af hvad det billigste er for mig. Jeg skal kun rejse til og fra 1 zone. Jeg spurgte på busstationen og fik at vide at et periodekort vil være billigst. 340 kr hver måned. Men hvad med et rejsekort?? Jeg kan ikke finde priser på det på nettet. Eller kan det ikke betale sig for de små ture jeg skal på? Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

serinasmor

http://www.rejseplanen.dk/bin/query.exe/mn?L=vs_rkfc

Her kan du finde din rejse og dermed også prisen pr enkelt rejse

Anmeld

5. januar 2015

Hønsemor

Jeg skal til at køre i bus hver dag. Jeg er så igang med at finde ud af hvad det billigste er for mig. Jeg skal kun rejse til og fra 1 zone. Jeg spurgte på busstationen og fik at vide at et periodekort vil være billigst. 340 kr hver måned. Men hvad med et rejsekort?? Jeg kan ikke finde priser på det på nettet. Eller kan det ikke betale sig for de små ture jeg skal på? Nogen der ved noget?

Periodekort er billigst.. Her betaler du 340 kr for en måned og så kan du rejse lige så tosset du vil i de zoner du har i periodekortet alle dagene i måneden, altså kan du tage samme tur 10 gange om dagen hver dag og det koster dig 340 kr

Ved rejsekort betaler du x antal kr, hver vej, dog kan du optjene bonus ved rejser. Men som skrevet skal du betale x antal kr hver vej ved hver rejse

F.eks jeg rejser 5 dage i ugen i 4-5 zoner, det vil med rejsekort koste mig 40 kr om dagen = 200 kr om ugen i hvert fald, så der jo så ture dertil i weekender også, her bliver det jo så flere penge brugt om ugen.. Hvor periodekortet slet ikke kommer op på 800 kr, som det vil koste mig om måneden i periodekort

Anmeld

5. januar 2015

sne190810

Jeg ville også mene et periodekort, bedst kunne betale sig.

Anmeld

5. januar 2015

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Når det er så korte ture hver dag, er periodekort billigere, det kan du bruge hele dagen hele måneden, for 340kr, men med rejsekort skal du betale for hver rejse. 
Så jeg ville helt sikkert købe et periodekort for de korte ture.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.