Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tazling skriver: Stort tillykke til jer og den kommende søn!❤️ Hvor langt er du så henne ?:-)
Stort tillykke til jer og den kommende søn!❤️
Hvor langt er du så henne ?:-)
26+0
Og alt var fint til lægeundersøgelsen idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har også termin i april Er sat til den. 8. april med en lille pige
Tazling skriver: hey alle skønne gravide kvinder, andre herinde der har termin i April ! Det kunne være så fedt at følge med i jeres graviditet, nu hvor jeg selv er en af dem der har termin i April ! min ligger D. 15/4-15❤️
hey alle skønne gravide kvinder, andre herinde der har termin i April !
Det kunne være så fedt at følge med i jeres graviditet, nu hvor jeg selv er en af dem der har termin i April !
min ligger D. 15/4-15❤️
Tillykke med graviditeten.Jeg venter mit 3 barn 8/4 pige har 2 drenge iforvejen en på 6 en på 4,5
Tillykke
Jeg venter nr 2, en lille dreng, den 4/4
der er jo en terminsgruppe for april herinde
minførste skriver: 26+0 Og alt var fint til lægeundersøgelsen idag
Ej hvor godt !:-D
TrineMine86 skriver: Tillykke Jeg venter nr 2, en lille dreng, den 4/4 der er jo en terminsgruppe for april herinde
Ej kæmpe stort tillykke !:-D
gulisa skriver: Tillykke med graviditeten.Jeg venter mit 3 barn 8/4 pige har 2 drenge iforvejen en på 6 en på 4,5
Og et kæmpe tillykke til dig!
Hvor langt er du så henne ?:-D
MissFreja skriver: Jeg har også termin i april Er sat til den. 8. april med en lille pige
Stort tillykke til jer !
Hvor i landet bor i henne.?
Tillykke alle i smukke gravide kvinder vi venter vores første barn og jeg er sat til d. 16 april
orv ja - vi skal have en lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128