Puha, det kal lige synke ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
4 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Er ano. pga familien

Jeg er kommet ind i en famile hvor der på fars side er bonus mor og bonus søster og bror.
Hvergang vi er ved dem føler jeg ikke jeg er "god nok" til at være i bonus mors familie, hans rigtig far er jeg rigtig glad for kan bare ikke så godt med moderen.

Så har der været tidspunkter hvor vi alle har været samlet ink. hendes datter, og snakken er gået på børnebørn, der føler jeg at de KUN er hendes datter der kan give hende børnebørn, for jeg er jo IKKE familiee! heller ikke selvom vi sakl giftes om 2 måneder

Nu er jeg gå blevet gravid og vi har prøvet længe, vi vil så fortælle det til  fars side i dag, men inde  vi når at fortælle det så ligger HENDES datter op et billede af baby i maven.. Ja hun venter sig  også og er i uge 12 +

Jeg blev bare så ked af det, nu troede jeg fandme lige at vi skulle være de første tilat give hende der bonus mor en god gave, men næh nej... Har bare  rigtig svært  ved at få det til at synke ind

Er selvfølgelig glad på deres vejne,  og er glad for at der ikke kommer særlig  meget forskel på vores små poder,så de kan lege ammen og det hele, men hold op jeg har svært ved nyheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Er ano. pga familien

Jeg er kommet ind i en famile hvor der på fars side er bonus mor og bonus søster og bror.
Hvergang vi er ved dem føler jeg ikke jeg er "god nok" til at være i bonus mors familie, hans rigtig far er jeg rigtig glad for kan bare ikke så godt med moderen.

Så har der været tidspunkter hvor vi alle har været samlet ink. hendes datter, og snakken er gået på børnebørn, der føler jeg at de KUN er hendes datter der kan give hende børnebørn, for jeg er jo IKKE familiee! heller ikke selvom vi sakl giftes om 2 måneder

Nu er jeg gå blevet gravid og vi har prøvet længe, vi vil så fortælle det til  fars side i dag, men inde  vi når at fortælle det så ligger HENDES datter op et billede af baby i maven.. Ja hun venter sig  også og er i uge 12 +

Jeg blev bare så ked af det, nu troede jeg fandme lige at vi skulle være de første tilat give hende der bonus mor en god gave, men næh nej... Har bare  rigtig svært  ved at få det til at synke ind

Er selvfølgelig glad på deres vejne,  og er glad for at der ikke kommer særlig  meget forskel på vores små poder,så de kan lege ammen og det hele, men hold op jeg har svært ved nyheden

Tillykke.

Som jeg læser det, har du ubevidst lavet en konkurrence ud af det - og du har været nødt til at vinde for at bevise, at du er god nok.

Du vil vinde meget større respekt ved at hvile i dig selv og tro på, at du er god nok, og at det er ligemeget, hvad andre tænker, for jeres kommende familie er det vigtigste for jer.

Anmeld

4. januar 2015

Happiness

Først og fremmest tillykke med graviditeten! 

Jeg tror måske hormonerne driller lidt. Husk at det ikke er en konkurrence. Og tja, bonusmor vil nok være mest begejstret for hendes datters graviditet. MEN din svigerfar vil jo nok være mest begejstret for jeres. 

Jeg tror det er meget naturligt at man har størst glæde ved "sine egne". Skid hul i det og nyd din graviditet med svigerfar i stedet og din egen familie.

Hun skal nok blive glad for jeres barn, uden tvivl. Men det må være stort at ens eget kød og blod bære barn. Har din mand også en mor? 

Jeg tænker lidt at I måske også skal "invitere" hende til at blive bedstemor. Hun vil måske ikke træde nogen over tæerne, ved at overtage nogen rolle, som hun biologisk ikke har. For reelt set giver I jo ikke HENDE et barnebarn. I giver hendes mand et barnebarn.

Bare en tanke.

Anmeld

4. januar 2015

Bshizzle

Blæs da på hvad andre tænker, tror og gør!! 

Du har DIT liv og passe.. Og de har deres 

Nyd at i skal være forældre og slap helt af. 

Du skal ikke lave det til en konkurrence og diskutere med dem. 

Stort Tillykke med graviditeten!!! 

Anmeld

4. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er ano. pga familien

Er sikker  på hun også kommer  til at elske jeres. Men nok på en anden måde. Mim mor ser også noget specielt i min datter men elsker også sine bonus børnebørn 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

Har snakket med hende der også  venter sig, HELDIGVIS deler vi vores føelser, det tog pusten fra os begge, og vi er blevet enige om at vi skal glæde os over hiandens graviditet, og det vigtigeste er begge vores børn er sunde og raske

Men det sakl stadig synke ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.