Er ano. pga familien
Jeg er kommet ind i en famile hvor der på fars side er bonus mor og bonus søster og bror.
Hvergang vi er ved dem føler jeg ikke jeg er "god nok" til at være i bonus mors familie, hans rigtig far er jeg rigtig glad for kan bare ikke så godt med moderen.
Så har der været tidspunkter hvor vi alle har været samlet ink. hendes datter, og snakken er gået på børnebørn, der føler jeg at de KUN er hendes datter der kan give hende børnebørn, for jeg er jo IKKE familiee! heller ikke selvom vi sakl giftes om 2 måneder 
Nu er jeg gå blevet gravid og vi har prøvet længe, vi vil så fortælle det til fars side i dag, men inde vi når at fortælle det så ligger HENDES datter op et billede af baby i maven.. Ja hun venter sig også og er i uge 12 + 
Jeg blev bare så ked af det, nu troede jeg fandme lige at vi skulle være de første tilat give hende der bonus mor en god gave, men næh nej... Har bare rigtig svært ved at få det til at synke ind 
Er selvfølgelig glad på deres vejne, og er glad for at der ikke kommer særlig meget forskel på vores små poder,så de kan lege ammen og det hele, men hold op jeg har svært ved nyheden 
Anmeld