jer der har testet sen positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Godaften der ude

Jeg ville lige høre, Hvilken uge i testet positiv i, og om i havde symptomer inden i kunne teste positiv?

Jeg er i den situation at jeg ikke har kunne teste positiv på div test, (testede sidste gang inden jul) har regnet ud at jeg enten burde være 5+ eller 9+.

hvilke symptomer havde i, i den tid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Anonym trådstarter

Hmm, slet ingen?

vil lige sige, skal ofte tisse (vågner om natten og må op på toilettet, hvilket jeg ellers ikke gør), har vildt omme bryster, har murren i maven, har haft hård mave og er mega træt for tiden.

Anmeld

5. januar 2015

HappyOne

Anonym skriver:

Hmm, slet ingen?

vil lige sige, skal ofte tisse (vågner om natten og må op på toilettet, hvilket jeg ellers ikke gør), har vildt omme bryster, har murren i maven, har haft hård mave og er mega træt for tiden.

Det eneste du kan gøre er at prøve at teste igen. 

Jeg har ikke selv fået en positiv test endnu, uheldigvis. 

Test igen og hvis den stadig viser negativ, så kontakt lægen

Anmeld

5. januar 2015

vsimonev

Testede en pæn positiv omkring 5+2 og testede kun fordi jeg ikke havde fået mens og ville have ro i sindet fordi jeg godt vidste jeg "ikke var gravid". Sagde dog også til mig kæreste; "jeg ved godt jeg ikke er, men så skulle det lige passe den viser positiv denne gang" xD - BANG, positiv xD gik helt i chok, men vi skal være forældre til august :') - kan egentlig godt se nu at mit humør heller ikke liiige var det bedste  - lidt efter ømme bryster, ligamentsmerter, ondt i lænd, tisser min. En gang om natten og ligner en som er i nogen og 20. uge  og er kun 7+6 

Anmeld

5. januar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Synes du skulle snakke med lægen om det så du måske bare skal have blodprøv og evt købe de clerblue der sige gravide el ik hvis det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.