Kan man vaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har købt ipad mini air 1 og fik cover med til den. Men problemet er hvordan kan man vaske cover stinker rigtigt meget af tobak. Cover er helt ny men hun er en ryger junkie  

kan man vaske cover ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har købt ipad mini air 1 og fik cover med til den. Men problemet er hvordan kan man vaske cover stinker rigtigt meget af tobak. Cover er helt ny men hun er en ryger junkie  

kan man vaske cover ??? 

Det kommer nok an på, hvad der er indeni, hvis det er pap, kan du nok ikke, men hvis det er plastik, kan du godt forsøge. Start med at lægge det i Rodalon.

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kommer nok an på, hvad der er indeni, hvis det er pap, kan du nok ikke, men hvis det er plastik, kan du godt forsøge. Start med at lægge det i Rodalon.

Ok jeg ved ikke bagved er plastik ligesom læder og foran er stof . Jeg har vaske den lidt med klude med nogle duft sæbe. Virker overhovedet ikke øv må prøve alt

Anmeld

5. januar 2015

1977

Profilbillede for 1977

Prøv med en klud med eddike. Det tager luften og er ikke så hårdt 

Anmeld

5. januar 2015

migxher

Jeanne skriver:

Prøv med en klud med eddike. Det tager luften og er ikke så hårdt 

Jep. Eddike er super til at fjerne røglugt. (: Så tør den af med en smule eddike, lad det sidde og tør af med en almindelig opvredet klud. 

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

Ok skal prøve

Anmeld

5. januar 2015

Kay

Hvis det ikke kan tåle at blive vådt tager du en plastik pose og ligger det i mg stiller en kop eddike i posen og lukker den selvfølgelig uden koppen vælter og der lader du det ligge et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.