Crazy, positiv test uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.716 visninger
3 svar
10 synes godt om
4. januar 2015

namaha

Jeg føler mig lidt crazy, men da der er så mange der ikke ved noget endnu, har jeg ikke rigtig nogen at dele det med, så i må undskylde hvis jeg bommer jer med opslag.

Manden og jeg blev enige om at vi skulle da lige have en test bare sådan for sjov for at se  hvordan den udvikler sig 

så vi tog da lige et smut i Rema og fik en pakke test 

ALLEREDE inden kontrolstregen kom frem var test stregen MEGA HAMMERNDE tydlig 

Nøj hvor er det fedt, vi har prøvet i 11 måneder og haft 1 SA så vi er så hammer glade at det helt gør ondt 

Her er et billede af testen fra i aften 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

hmg86

Vidste du ikke inden testen at du var gravid? Er bare nysgerrig  altså tænker du vidste det måske da du vel er gået en uge over tid? Men kæmpe Stort tillykke med den flotte test..

Anmeld

4. januar 2015

namaha

Vidste du ikke inden testen at du var gravid? Er bare nysgerrig  altså tænker du vidste det måske da du vel er gået en uge over tid? Men kæmpe Stort tillykke med den flotte test..

Har vidst siden d.19 dec 14 at jeg var gravid, men har ikke testet siden jeg var ved lægen d. 30 som er 5 dage siden og der var den mega positiv 

ømen det var fordi da manden og jeg var ude og handle spurgte jeg for sjov om jeg ikke skulle teste igen og se hvor positiv den var, det synts han var en super ide 

ved lægen havde jeg holdt mig i 14 timer og næsten ikke drukket noget (sidste gang jeg gør det 

den jeg tog i dag har jeg max holdt min i 3 timer og den er mere positiv end den ved lægen 

Anmeld

4. januar 2015

namaha

Det så dejligt, nu ved hele familien det, da manden valgte at fortælle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.