Tilskud til mand for at optimere sæden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer,

Hvad har I givet manden af tilskud for at gøre hans sæd bedre, tænker på dem der har nedsat sædkvailitet?

PLEASE hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Babyklokke

Jeg ved ikke om det kan bruges, men er det ikke zink tabletter mænd kan tage for at forbedre sæden? 

Anmeld

4. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg ved intet om tilskud, men jeg har hørt at man bør droppe stramme boxershorts og lange varme bade?

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

Babyklokke skriver:

Jeg ved ikke om det kan bruges, men er det ikke zink tabletter mænd kan tage for at forbedre sæden? 

Jo, men har også hørt om noget Q10?

Anmeld

4. januar 2015

AnoMe

Anonym skriver:

Hej de damer,

Hvad har I givet manden af tilskud for at gøre hans sæd bedre, tænker på dem der har nedsat sædkvailitet?

PLEASE hjælp

Jeg har læst at det skulle være godt for sæden hvis manden spiser valnødder

Anmeld

4. januar 2015

Babyklokke

4. januar 2015

namaha

Jeg vil siger sund mad og godt med vand, det hjalp hos os, min mand startede på noget kost tilskud som han fik vis en hospital i Oslo. Det er noget pulver som skal blandes med masser af frisk frugt og grønt, 2 måneder på det og jeg blev gravid efter 11 forsøg, så brop at give kroppen alt muligt som man ikke ved hvad der er i, vi var ellers på venteliste til hjælp, men det behøves ikke nu 

Anmeld

4. januar 2015

Mille123

Min mand og jeg var igennem fertilitetsbehandling og vi blev rådet til at han skulle tage en vitaminpille og selvf. Spise sundt og varieret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.