Hjemmesko i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. januar 2015

mor88

Hej piger

hvilke hjemmesko bruger jeres i BH?

vi skal have købt et par nye, og der er bare alt alt alt for mange at vælge imellem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

SandraXOXO

Vores har dem fra h&m formet som hhv mcqueen og pink ko den store har lyserøde bamsestøvler- som hun faktisk har snuppet fra sin mor  

Anmeld

4. januar 2015

Janni.

mor88 skriver:

Hej piger

vi skal have købt et par nye, og der er bare alt alt alt for mange at vælge imellem! 

Silas har disse fra Deichmann..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2015

L&V

Min søn på 1,5 har sådan nogle mocassiner og min datter på 3 bruger sandaler eller moccasiner. Næste gang de ska ha får de skind futter fra infant

Anmeld

4. januar 2015

Princesspigen

mor88 skriver:

Hej piger

Jeg er gået over til dem der ligner sokker men med gummi nede om foden.. Kan ik huske hvad de hedder.. Ungerne får ikke våde fødder, de er varme og falder ikke af så ungerne snubler over dem hele tidensom med andre.. 

Anmeld

4. januar 2015

hmg86

Nu ved jeg ikke hvor gammel barnet er, men sørg for det er nogle han/hun selv kan tage af og på.. 

Anmeld

4. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
4. januar 2015

(august)

Dem fra Superfit, de holder super godt

Anmeld

4. januar 2015

Sitrani

Min pige på tre bruger ikke hjemmesko. Hun tager dem af lige så hurtigt som de er på. Men hun har et par fra EnFant i lilla, med en rem der kan spændes hen over foden, som ligger i børnehaven.

Anmeld

4. januar 2015

Lucky05

mor88 skriver:

Hej piger

Min datter på snart 4 år har dem her. dem kan hun selv tage af og på. 

http://shoebaloo.dk/maerker/maerker-born/bisgaard/bisgaard-hjemmesko-m-rem-solv.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.