Hjælp - kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg skulle gerne være omkring i uge 5. (Har testet positiv) Har haft meget ømme bryster og sommetider lidt stik i underlivet. 

Ud over det svagt ømme bryster nu, så mærker jeg intet. Ingen symptomer. (Har heller ikke fået mens). Har i andre prøvet at have SÅ FÅ symptomer? 

Er lidt nervøs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

LJMNA

Jeg er gravid med nr 4 ogs 5 uger henne, de andre 3 gange har jeg simpelthen haft det så dårligt men denne her gang har jeg en positiv test som siger jeg er gravid, intet andet, har det så godt at jeg faktisk glemmer at jeg er gravid.

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Jeg er gravid med nr 4 ogs 5 uger henne, de andre 3 gange har jeg simpelthen haft det så dårligt men denne her gang har jeg en positiv test som siger jeg er gravid, intet andet, har det så godt at jeg faktisk glemmer at jeg er gravid.

Ja for jeg glemmer det faktisk lidt. Kun når folk spørg om jeg vil have en drink jeg lige tænker, når nej. :p

Anmeld

4. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg skulle gerne være omkring i uge 5. (Har testet positiv) Har haft meget ømme bryster og sommetider lidt stik i underlivet. 

Ud over det svagt ømme bryster nu, så mærker jeg intet. Ingen symptomer. (Har heller ikke fået mens). Har i andre prøvet at have SÅ FÅ symptomer? 

Er lidt nervøs. 

Nogen  mærker  intet. Så er helt normalt 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Nogen  mærker  intet. Så er helt normalt 

Det er næsten for "nemt" hihi. 

Anmeld

4. januar 2015

lineog4

Aldrig haft andre symptomer end måske lidt ligamentsmerter her og der og så to streger  på en test. Aldrig haft kvalme, ømme bryster eller... Nå jo første gang var jeg vist meget træt fra uge 7. Og alle 4 graviditeter har jeg gennemført 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Aldrig haft andre symptomer end måske lidt ligamentsmerter her og der og så to streger  på en test. Aldrig haft kvalme, ømme bryster eller... Nå jo første gang var jeg vist meget træt fra uge 7. Og alle 4 graviditeter har jeg gennemført 

Kæft hvor du heldig. Tror mange ville bytte med dig. Håber det er derfor så 

Anmeld

5. januar 2015

Karina1

Første gravidtet havde jeg ingen symptomer andet end lidt ømme bryster de første uger men ikke andet end jeg ville have op til mens alligevel her anden gang, lugter alting bare, så jeg får kvalme, puad, så vil hellere have ingen symptomer ligeså sidst 

Anmeld

5. januar 2015

hejmeddig10

Anonym skriver:

Er lidt nervøs. 

Jeg er gravid med Nr 1 (35+3) og jeg havde Heller ikke rigtig nogle symptomer, det eneste der var, var at jeg tissede mere end normalt. Der er jo også folk som slet ingenting mærker  

Men stort tillykke! 

Anmeld

6. januar 2015

karioka

Jeg er pt 6+2 og har haft lidt ligamentsmerter, men ellers ikke noget. Tænker at jeg bare nyder det mens det står på, for pt er det næsten for let  og hvem ved om det ikke ændrer sig i løbet af de næste mange uger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.