Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første gang jeg prøver at tage en æggeløsning test så er denne positiv eller skal den være tydeligere endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kunne godt være positiv men billedet er ret utydeligt.
Pigeeeeen skriver: Kunne godt være positiv men billedet er ret utydeligt.
Var det beder
Anonym skriver: Var det beder
Ja det var bedre. Den er ikke heeeelt postiv endnu men det er meget tæt på. Enten indenfor nogle timer eller i morgen så jeg ville have sex nu så har i i hvert fald ramt rigtigt da sæden kan leve nogle døgn jo og evt også i morgen
Jeg vil mene den er positiv hvis den er aflæst inden for tid. Teststregen er da tydligere end kontrolstregen? Sådan men er jeg det skal være.
Så på manden
Pigeeeeen skriver: Ja det var bedre. Den er ikke heeeelt postiv endnu men det er meget tæt på. Enten indenfor nogle timer eller i morgen så jeg ville have sex nu så har i i hvert fald ramt rigtigt da sæden kan leve nogle døgn jo og evt også i morgen
Okay tak
Jeg vil jo mene at c er control stregen og t er test stregen
Og så er test stregen jo mere positiv ind control stregen
Anonym skriver: Okay tak Jeg vil jo mene at c er control stregen og t er test stregen Og så er test stregen jo mere positiv ind control stregen
Jo for Søren i har ret, jeg har aflæst den bagfra altså på hovedet den er fin positiv.
Helt sikkert positiv Så kom I bare i gang haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128