Hej allesammen 
Jeg har brug for at høre om andre har prøvet det samme som jeg, eller kan hjælpe mig lidt her.
Min kæreste og jeg besluttede os for 2 måneder sidden, at tiden var til at starte projekt baby
Det er dog ikke lykkedes os endnu.
Nu er sagen blevet den at vi står og vil købe et hus der skal TOTAL renoveres. Vi havde droppede alt om huset, da sælger på ingen måde ville ned i pris. Vi fik så lige beskeden i går, om at vi kan få det til den pris vi gerne vil have det ned i.
Meeeeeen nu vil kæresten selvfølgelig gerne udskyde projekt baby i 1/2 års tid, så vi kan få lavet huset. Vi skal bo nede ved svigermor i nogle måneder, så vi kan spare lidt på vores nuværende husleje. Min kæreste syntes bestemt ikke, at jeg skal have top mave nede ved hans mor.
Kan godt forstå ham, men var såååå ked af det i går, da jeg virkelig allerede glæder mig til at blive gravid. Jeg vil så gerne have et barn nu, og kan slet ikke klare tanken om at skal rykke det 1/2 år, efter jeg har vænnet mig til tanken om at det skulle være nu!
Er jeg total mærkelig? At jeg tænker 1/2 år er længe? At jeg har helt ondt i maven over det? Er dybt ulykkelig og ked af det?
Jeg er selvfølgelig bange for, at vi har svært ved at blive gravide og at vi så skal vente ufattelig lang tid på det.
Håber der er nogle som kan se dette fra forskellige vinkler.
Fra en meget fortvivlet og ulykkelig ung kvinde 
Anmeld