Mon baby pønser på noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2015

hejmeddig10

Er i dag 35+1, og glæder mig utrolig meget til at vores lille baby kommer ud! Kan faktisk ikke vente mere! Men her de sidste 2-3 dage, har der bare været super meget aktivitet der inde! Det føles helt sjovt, at mærke så meget til den. Den plejer at bevæge sig i løbet af dagen, og gerne sparke og meget gerne have hikke. Men som skrevet, så i løbet af de sidste 2-3 dage, har der bare være herre meget aktivitet. Har så småt gået og overvejet om det er fordi den bette pønser på et eller andet Man ved jo aldrig  

Er der andre der har oplevet dette? Min mor hun oplevede at mig og mine søskende (4 graviditeter) blev mere stille jo tættere på termin hun kom. 

Anyways, ellers ser alt vist fint ud. Skal til en ekstra scanning nu her den 6, og jordmoder den 7, så glæder mig utrolig meget til at se den bette prut igen <3 <3 

Go' weekend allesammen! (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

Papillon

Jeg husker det også som om, at min datter havde sådan en ekstra aktiv periode omkring det samme tidspunkt, hvorefter hun faldt lidt til ro. Dog stadig med de der voldsomme spark af og til, når de er så store, av 

Hun blev skam derinde til en dag over termin 

Anmeld

3. januar 2015

lillespir26

Min baby har også haft nogle vilde dage her fra den 27 dec til og med 1 jan hvor jeg troede h#n kom før tid det er dog stilnet lidt af igen tænker måske det er plads mangel der gør at det mærkes så voldsomt jeg er 33+3 og skal have kejsersnit den 11/2-15

Anmeld

4. januar 2015

Mother-love

Jeg tror det er meget normalt at baby får en periode sidst i graviditeten hvor de er ekstremt livlige.

bettemanden har også haft den periode. Nu er han heldigvis blevet mere rolig igen (er 37+5) for hold da op hvor gjorde det ondt når han startede med at mosle så ekstremt og så flere gange om dagen. 

Nu nyder jeg når han bare lige bevæger sig lidt.

Anmeld

5. januar 2015

hejmeddig10

Det er nok bare fordi jeg går og glæder mig så meget til den bette kommer ud! Men så alligevel, jeg har faktisk ikke købt tøj endnu. Skal til ekstra scanning i morgen, og jordemoder onsdag, og regner med at gå rundt i byen og shoppe baby tøj der for så ved jeg da nogenlunde hvor stor baby er  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.