Kan det være tvillinger eller gul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2015

Hertz

Jeg har aldrig været gravid med tvillinger, men har haft en GUL og det var så smertefuldt at jeg lå og skreg og græd og var slet ikk mig selv. Det føltes nærmest som en kniv i den ene side af maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Hertz skriver:

Jeg har aldrig været gravid med tvillinger, men har haft en GUL og det var så smertefuldt at jeg lå og skreg og græd og var slet ikk mig selv. Det føltes nærmest som en kniv i den ene side af maven.

Så tror jeg heldigvis ikke det er det 

Anmeld

4. januar 2015

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Lyder lidt som her, kan mærke det er som om mit blodsukker falder og ved ikke om det giver den konstante svimmelhed. Men ved ikke om jeg bør ringe til vagtlægen, ved ikke om der er andet der kan give generne  

Hvad hvis du sørger for at spise stort set hele tiden... og ting der er med til at holde dit blodsukker stabilt? Langsomme kulhydrater og fibre? Jeg kan tydeligt mærke, at jeg her i julen har flere migræne anfald og kvalmeture, fordi min kost har været rigtig skidt for mit blodsukker. Jeg sover også altid med en banan og en pakke knækbrød ved sengen, sådan at jeg kan spise inden jeg står op. Det hjælper at få gang i kroppen efter natten. 

Anmeld

4. januar 2015

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Hvad hvis du sørger for at spise stort set hele tiden... og ting der er med til at holde dit blodsukker stabilt? Langsomme kulhydrater og fibre? Jeg kan tydeligt mærke, at jeg her i julen har flere migræne anfald og kvalmeture, fordi min kost har været rigtig skidt for mit blodsukker. Jeg sover også altid med en banan og en pakke knækbrød ved sengen, sådan at jeg kan spise inden jeg står op. Det hjælper at få gang i kroppen efter natten. 

Gør mit bedste men er rigtig svært pga madlede men er bedre når det bliver holdt lidt stabilt 

Anmeld

5. januar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Jeg er gravid for 4 gang, og synes virkelig tingene er anderledes, kvalmen er noget lig det samme dog er den hele døgnet og værst om natten. Er så træt og udmattet at min mand må tage meget over, har ingen energi overhovedet. Kan sove og kort tid efter er jeg træt igen og gaber. Er svimmel og synes underlivet er ømt og føles mere udspilet end de andre gange. Føler mig nærmest gravid i ige 16-20 fem for 6-7 uger

skal til scanning om et par dage men er begyndt at blive lidt nærvøs om noget kan være galt eller om det kan være tvillinger. Har fået kejsersnit for 6 mdr siden så ligger også i baghovedet når jeg bliver øm og maven ligner også de andre graviditeter bare fra da jeg var 15-17 uger henne 

er bekymret og ved ikke om jeg bare bør afvente min bestilte scanning (privat) eller bør snakke med lægen 

føler jeg er øm både opad og ud til siderne men hvis det er udenfor livmoderen ville det vel gøre meget mere ondt ? 

Jeg fik afvide da jeg fik mit første KS, at jeg absolut ikke måtte blive gravid før efter et år  Da risikoen for at arret springer op, samt mavemusklerne aldrig når at blive ordenlige - er alt for stor. 

Er graviditeten planlagt? 

Anmeld

5. januar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Jeg fik afvide da jeg fik mit første KS, at jeg absolut ikke måtte blive gravid før efter et år  Da risikoen for at arret springer op, samt mavemusklerne aldrig når at blive ordenlige - er alt for stor. 

Er graviditeten planlagt? 

Denne gang nej men de andre var og lægen sagde god for graviditet 3 mdr efter hvert kejsersnit. Har været hos lægen som ikke mente arret var et problem og er scannet, og umiddelbart kun 1 stk baby men den sidder heldigvis hvor den skal. Men mistanke om tidlig bækkenløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.