Uge 9 og blødning, hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.255 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 9, og har for en halv time siden været på toilettet, hvor der kom masser lyserødt udflåd

får det selvfølgelig helt dårligt indeni, og bliver ret ked af det. Har taget et bind på for at se om der sku komme noget i det, og indtil videre heldigvis ingenting. 

Er det "normalt" at bløde på det tidspunkt? Jeg mener, jeg synes selvfølgelig ikke det er normalt at bløde som gravid, men skal jeg reagere på det? 

Håber på svar fra nogle der har prøvet lignende. For er godt nok ret nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

l.kjoeller

Prøv at ringe  til vagtlægen.  Jeg har kun blødt da jeg mistede men kan sagtens være  du bare har sarte slimhinder.   For en scanning  kan vise alt er ok 

Anmeld

3. januar 2015

lillespir26

Jeg har haft blødninger i uge 19 g 29 det var dog bare rifter min læge sagde også Til mig at hos nogle forekommer små blødninger også hvor normal mens ligger 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Men tror du at lægevagten vil tage det alvorligt når det "kun" er let blødning? Altså synes også min murren i maven er blevet kraftigere, men om det er indbildt ved jeg ikke

Anmeld

3. januar 2015

Nystart

Vagtlægen vil nok ikke se dig, da det kan gå begge veje og der desværre ikke er noget at gøre, hvis uheldet er ude...

Det kan som andre nævner skyldes en lille blødning fordi et lille blodkar er sprunget fordi de bliver følsomme under en graviditet...

det eneste du kan gøre er at holde øje med bindet, om der kommer mere frisk blod, eller klumper... og så smerter...

Og så se tiden an.... hvis du har mistet, vil du de næste par dage nok kunne se det ved en test der bliver mindre tydelig... ellers kan lægen muligvis tag en bp for at se om dit HCG falder eller stiger.. men det er heller ikke alle læger der vil det....

Anmeld

3. januar 2015

N&D

Jeg blødt i uge 8 og 9 og var ved læge og fik også lavet en scanning hvor den lille lå flot og vi så et stærk hjerte som banke det ud af. Fik at vide jeg skulle holde mig i ro og slappe af.

Er i dag 24 uge henne og min baby pige vokser der ud af.

Anmeld

3. januar 2015

l.kjoeller

Det kommer an på hvem du får i røret. Men du har intet  tabt vedbat prøve. Ellers ring til scanningsklinikken og betal dig fra scanning evt hvis det giver ro. Har jeg lige gjort. Alle pengene  værd 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg ringede til lægevagten som gerne ville se mig, fordi han mistænkte en graviditet udenfor livmoderen. Jeg blev scannet indvendig, og de gav mig to muligheder. Enten ville fosteret kun være 4 uger gammelt (hvilket ikke kan hænge sammen, da jeg fik en positiv test den 11/12), eller også var fosteret gået til grunde for 4-5 uger siden.  

De sagde selvfølgelig at jeg sku bevare håbet, men at det realistisk set ikke var ret sandsynligt. Så nu venter jeg mere eller mindre bare på at det skal bløde mere.  

fik taget en blodprøve idag for at måle hcg, og skal ha taget en mandag også. 

Anmeld

3. januar 2015

l.kjoeller

Til dig 

Anmeld

3. januar 2015

KThomsen

Til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.