G-test, hvad siger i denne gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2015

crish89

Årgangs Mor skriver:

Jeg synes desværre den ser negativ ud, har lægen tilbudt blodprøve 

Desværre ikke endnu, men skal derop torsdag, så kan lige hører hende hvad hun siger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2015

Kløver

crish89 skriver:

Desværre ikke endnu, men skal derop torsdag, så kan lige hører hende hvad hun siger.. 

Ja virker mystisk hvis du ikke har haft menstruation 

Anmeld

5. januar 2015

crish89

Årgangs Mor skriver:

Ja virker mystisk hvis du ikke har haft menstruation 

Jeps. Men ved ikke om den pletblødning den 29 det var mens eller bare pletblødning.. 

Anmeld

5. januar 2015

Kløver

crish89 skriver:

Jeps. Men ved ikke om den pletblødning den 29 det var mens eller bare pletblødning.. 

Hm nej det jan jeg godt se, me. Virker mystisk hvis det kun var en enkelt pletblødning. En lille klar blod kan jo ikke betegnes som let menstruation �� 

Anmeld

5. januar 2015

l.kjoeller

Tror desværre  den havde udviklet  sig hvis det var en graviditet.  Sorry   stadig  fingre 

Anmeld

5. januar 2015

crish89

Årgangs Mor skriver:

Hm nej det jan jeg godt se, me. Virker mystisk hvis det kun var en enkelt pletblødning. En lille klar blod kan jo ikke betegnes som let menstruation �� 

Nej det jo os det. Det startede om aftenen med let pletblødning når jeg var på wc, så kom lidt mere måske på str med 5kr, men så om middagen dagen efter var det igen kun helt svag pletblødning, med mens smerter, og så var det væk, men mens smerterne forsvandt et døgn og har været der siden torsdag, sådan meget let.. 

Anmeld

5. januar 2015

hmg86

Kan godt ane noget, men meget svagt.. tænker du måske kan have fanget en bio men  stadig for der er en spire..

Anmeld

6. januar 2015

crish89

hmg86 skriver:

Kan godt ane noget, men meget svagt.. tænker du måske kan have fanget en bio men  stadig for der er en spire..

Ja det kan os godt ske det er det, men testen ser lige sådan ud til morges idag og her i eftermiddag, og lidt tydeligere men ikke meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.