Måske - måske ikke gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
7 svar
2 synes godt om
3. januar 2015

Linkaa

Kære alle

Jeg har siden den 17/12 taget en del tests... Svagt positive, negative, positive igen og siden negativ. Tog en positiv clearblue den 27/12, og den 29/12 begyndte jeg at bløde on and off... Dagen efter var det væk, så kom der en smule igen, holdt op osv. Den 2/1 tog jeg en negativ test (blev lidt skuffet) og var hos lægen. Hun mente ikke det kunne være gammelt væv fra min MA den 20/11, og har derfor fået tid til blodprøve på onsdag... 

Føler mig en smule småskør - håber at de negative bare var falsk negativ, og at der er håb... Men tvivler lidt

Andre der har prøvet det? 

Mit hoved hælder nok mest til, at det ikke kunne sidde fast og er blødt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

xStinepigen

Linkaa skriver:

Kære alle

Jeg har siden den 17/12 taget en del tests... Svagt positive, negative, positive igen og siden negativ. Tog en positiv clearblue den 27/12, og den 29/12 begyndte jeg at bløde on and off... Dagen efter var det væk, så kom der en smule igen, holdt op osv. Den 2/1 tog jeg en negativ test (blev lidt skuffet) og var hos lægen. Hun mente ikke det kunne være gammelt væv fra min MA den 20/11, og har derfor fået tid til blodprøve på onsdag... 

Føler mig en smule småskør - håber at de negative bare var falsk negativ, og at der er håb... Men tvivler lidt

Har ikke noget svar, men krydser for dagbog så lige en krammer! 

Anmeld

3. januar 2015

Linkaa

xStinepigen skriver:

Har ikke noget svar, men krydser for dagbog så lige en krammer! 

Tak

Anmeld

3. januar 2015

Chris87

Jeg prøvede noget lignede i november måned sidste år.

Jeg tog en test fordi, jeg havde det virkelig skidt med ømhed i lænden - overdrevent træthed osv. Og man kender jo sin krop rimelig godt . Den viste så svag positiv, og man var helt oppe og kører, og ventede egentlig på lige at få den bedre streg. Så testede jeg negativt 2 dage efter, og tænkte det måtte da være en fejl. Så jeg ventede til senere på aften (skulle lige på job i mellemtiden) og tog den så om aftenen og igen positiv, dog var stregen ikke blevet tydeligere.

2næste dag var den negativ igen, og om aftenen kom min mens. Jeg var så skuffet og så ked af det, så jeg kan godt sætte mig ind i dit sted. Særligt fordi man ønsker det så inderligt, jeg har så sagt til mig selv at det kommer når det kommer - tror bare man stresser kroppen for meget hvis man ikke tænker sådan

Men jeg håber inderligt for dig der snart er noget 

Du får lige en masse herfra.

Anmeld

7. januar 2015

Linkaa

Jeg er skrup forvirret....

I morges var jeg hos lægen og få taget blodprøve... Fik resultatet her til eftermiddag... Skal ringe til lægen i morgen tidlig, da resultatet var hverken positivt eller negativt... Mærkeligt - føler mig lidt gravid, dvs. ligamentsmerter, tisser om natten, mega ustabilt humør og træt... Men har ikke ømme bryster og heller ikke kvalme, som jeg ellers også havde da jeg mistede mit foster i september/november... 

Andre der har prøvet det???

Anmeld

7. januar 2015

Hike

Linkaa skriver:

Jeg er skrup forvirret....

I morges var jeg hos lægen og få taget blodprøve... Fik resultatet her til eftermiddag... Skal ringe til lægen i morgen tidlig, da resultatet var hverken positivt eller negativt... Mærkeligt - føler mig lidt gravid, dvs. ligamentsmerter, tisser om natten, mega ustabilt humør og træt... Men har ikke ømme bryster og heller ikke kvalme, som jeg ellers også havde da jeg mistede mit foster i september/november... 

Andre der har prøvet det???

Din historie lyder lidt som da jeg havde en graviditet udenfor livmoder. Positive test, ligamentsmerter, voksende bryster og andre tegn. Samt blødninger fra uge 5 on/off. Hcg var ikke højt nok til at være en alm. graviditet, men der var et tal.

Det er ikke til at sige hvad det er med dig, det må tiden vise hos lægen i morgen. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

7. januar 2015

Linkaa

Hike skriver:

Din historie lyder lidt som da jeg havde en graviditet udenfor livmoder. Positive test, ligamentsmerter, voksende bryster og andre tegn. Samt blødninger fra uge 5 on/off. Hcg var ikke højt nok til at være en alm. graviditet, men der var et tal.

Det er ikke til at sige hvad det er med dig, det må tiden vise hos lægen i morgen. Jeg krydser fingre for dig

Tak Hike Jeg håber ikke det er UFL... Det er lige lidt mere end jeg synes vi har brug for/overskud til lige pt... Men uanset, så glæder jeg mig til at snakke med lægen 

Anmeld

8. januar 2015

Linkaa

Linkaa skriver:

Kære alle

Har talt med lægen, og han sagde taklet var så lavt at der ikke var en graviditet. Men han bad mig teste igen om 2 uger, for at se om det udviklede sig eller beholdt sig lavt

Lidt lettet og samtidig skuffet, men krydser for at jeg kan teste positiv i ultimo januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.