ÆL test - manden mener den er positiv...men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
20 svar
4 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

er den det? 

Vi forsøger at blive gravide med nummer 2, men da jeg ikke har fået mens efter fødslen af vores første barn,  er jeg begyndt at teste med ÆLteste,  for at finde ud af min cyklus..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at billedet er lidt uskarpt,  men har desværre ikke mulighed for at tage et bedre. 

Anmeld

2. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

er den det? 

Vi forsøger at blive gravide med nummer 2, men da jeg ikke har fået mens efter fødslen af vores første barn,  er jeg begyndt at teste med ÆLteste,  for at finde ud af min cyklus..

ikke helt endnu

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

ikke helt endnu

Tak for dit hurtige svar

Jeg synes heller ikke selv,  at den er helt positiv endnu. 

Tror du ud fra billedet,  at jeg får ÆL en af de næste dage? 

Anmeld

2. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Tak for dit hurtige svar

Det kunne sagtens tænkes at der ikke får alt for lang tid. Hvilken cyklusdag er du på?

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det kunne sagtens tænkes at der ikke får alt for lang tid. Hvilken cyklusdag er du på?

Det ved jeg desværre ikke,  da min mens ikke er kommet efter fødslen - fødte i sommers (26 uger siden) og stoppede med at amme den 24.  november. 

Anmeld

2. januar 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Tak for dit hurtige svar

Hvis din krop fungerer ligesom min, så ville du kunne få en helt positiv test senere i dag eller i morgen. Faktisk ville det i mit tilfælde ofte betyde, at testen ville være svagere i morgen, da jeg ikke kan teste positivt ret længe. 

Hop du bare på manden de næste par dage 

Anmeld

2. januar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

er den det? 

Jeg vil sige i kan godt hygge lidt før den er der helt for så er hans sød bare stærker 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvis din krop fungerer ligesom min, så ville du kunne få en helt positiv test senere i dag eller i morgen. Faktisk ville det i mit tilfælde ofte betyde, at testen ville være svagere i morgen, da jeg ikke kan teste positivt ret længe. 

Hop du bare på manden de næste par dage 

Mange tak for svar Det kunne være dejligt,  hvis min krop fungerer lligesom din. 

Altså,  vi hyggede os i går aftes og regner med at vi hygger igen imorgen - så der kunne være en chance?  

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

mette10 skriver:

Jeg vil sige i kan godt hygge lidt før den er der helt for så er hans sød bare stærker 

Tak for dit svar vi hyggede igår og regner med at vi hygger igen imorgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.