positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
15 svar
1 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Vi forsøger at blive gravide på første cyklus. Jeg vil være 3+5 idag HVIS der er noget.

Testmonsteret har været virkelig slemt og har allerede testet alt for meget. Forskellige mærker.

Men jeg har taget 3 af de valmed teste som allesammen er blevet svagt positiv efter en times tid. Men de andre teste er helt negative. 

Ved godt man ikke kan regne med en test efter tid, men synes bare det er sjovt alle 3 teste gør det. Tror i der kan være en lille bitte chance for at jeg er gravid alligevel? Jeg har symptomer som er MEGA ondt i brysterne og murren i underlivet, maven og lænden.

Jeg tager en ny på mandag hvor jeg vil være 4+1 hvor jeg også testede positiv med min søn.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

L-Mortil3

Jeg ville ikke turde tro på det, har 2 gange fået falsk positiv med valmed, og det var kun meget lidt over tid ... Krydser fingre for jer

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Jeg ville ikke turde tro på det, har 2 gange fået falsk positiv med valmed, og det var kun meget lidt over tid ... Krydser fingre for jer

Jeg tør bestemt heller ikke ligge noget i det. Men jeg håber. Synes bare det er sjovt alle 3 gør det, og har ikke haft positive tests hvis jeg ikke har været gravid. Men må prøve at tømme hovedet fuldstændig og teste igen på mandag

Anmeld

2. januar 2015

LJMNA

Jeg er en af dem som stort set altid kan trylle to streger frem på velmed, og ikk altid fordi de har ligget for længe, så ville ikk turde tro på dem. 

Men krydser fingre for at du er gravid og det bare er tideligt at teste

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Jeg er en af dem som stort set altid kan trylle to streger frem på velmed, og ikk altid fordi de har ligget for længe, så ville ikk turde tro på dem. 

Men krydser fingre for at du er gravid og det bare er tideligt at teste

Mange tak håber jeg også. 

Ved også godt jeg har været tidligt ude. Sidst kunne jeg som sagt først teste positiv 4+1. Men synes altid det er svært ikke at gå helt amok den første cyklus man prøver, for man håber jo selvfølgelig at den er der lige med det samme. 
Men hvis der ikke er noget håber jeg mens kommer til tiden så jeg har det at forholde mig til

Anmeld

2. januar 2015

LJMNA

Anonym skriver:

Mange tak håber jeg også. 

Ved også godt jeg har været tidligt ude. Sidst kunne jeg som sagt først teste positiv 4+1. Men synes altid det er svært ikke at gå helt amok den første cyklus man prøver, for man håber jo selvfølgelig at den er der lige med det samme. 
Men hvis der ikke er noget håber jeg mens kommer til tiden så jeg har det at forholde mig til

Forstår dig godt, jeg tester ogs altid al for tideligt, har dog lært de dumme snyde streger at kende alt for godt så velmed tests bliver ik købt her mere hehe 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Forstår dig godt, jeg tester ogs altid al for tideligt, har dog lært de dumme snyde streger at kende alt for godt så velmed tests bliver ik købt her mere hehe 

Jeg synes det der er mest frustrerende er at jeg har en masse symptomer som bare passer på graviditet. Ved godt psyken kan gøre meget, men er det den der er på spil er det første gang at det f***** det SÅ meget op 

Anmeld

2. januar 2015

LJMNA

Anonym skriver:

Jeg synes det der er mest frustrerende er at jeg har en masse symptomer som bare passer på graviditet. Ved godt psyken kan gøre meget, men er det den der er på spil er det første gang at det f***** det SÅ meget op 

Det kan jo ogs sagtens være at du er gravid prøv at teste om et par dage  

hvor tydelige er de test hvor stregen kom efter tid?

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Det kan jo ogs sagtens være at du er gravid prøv at teste om et par dage  

hvor tydelige er de test hvor stregen kom efter tid?

Til at starte med er de meget svage, men efter noget tid kan man se dem i strakt arm. Kan lige se om jeg kan finde et billede.

Anmeld

2. januar 2015

LJMNA

Anonym skriver:

Til at starte med er de meget svage, men efter noget tid kan man se dem i strakt arm. Kan lige se om jeg kan finde et billede.

Altså jeg har ogs oplevet at de blev positive efter tid fordi jeg faktisk var gravid, men der var de fine tykke lyserøde da de havde ligget, hvor de falske har været tynde streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.