kan jeg kopier og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen kloge mennesker herinde der ved om jeg kan kopier mit skærmbillede på mobilen? hvis ja, hvordan så?

jeg er blevet nødt til at lave en indberetning og skal bruge en SMS samtale, men jeg har ingen ide om hvordan jeg gør. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Nystart

Anonym skriver:

Er der nogen kloge mennesker herinde der ved om jeg kan kopier mit skærmbillede på mobilen? hvis ja, hvordan så?

jeg er blevet nødt til at lave en indberetning og skal bruge en SMS samtale, men jeg har ingen ide om hvordan jeg gør. 

det kommer an på mobilen hvad model det er 

Anmeld

2. januar 2015

Missy_B

Anonym skriver:

Hvis det er iphone kan du trykke på home samtidig med tænd og sluk så tager den et billede af skærmen

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

det kommer an på mobilen hvad model det er 

det er en Samsung GT-S7580

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

slet ingen der ved om man kan?

Anmeld

2. januar 2015

CaWi

Jeg har en Samsung,  og der trykker jeg på home knappen og tænd/sluk knappen samtidig.

Anmeld

2. januar 2015

Kay

CAWI skriver:

Jeg har en Samsung,  og der trykker jeg på home knappen og tænd/sluk knappen samtidig.

Det gør man også på min

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

tak, jeg prøvede lige og det virkede. 

så håber vi bare der reageret denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.