Anonym skriver:
Hej 
Jeg er ny her inde og jeg har ikke taget P-piller siden Juni. Jeg og min kæreste har ikke før dec. taget ÆL. testes, men efter der ikke er sket noget på 5 mdr. er vi begyndt at blive en smugle utålmodige..
jeg har dog d. 29 haft æl. og jeg føler altså at det spænder i mit underliv jeg har haft voldsomt ondt i hoved de sidste dage (og nej det er ikke nytårs tømmermændene der hamre) men jeg ved ikke om det bare er en pige ting og jeg pludselig føler jeg kan mærke noget anderledes i underlivet. - man kan vel ikke mærke noget så meget TIDLIGT?!!!! 
Har i andre kunne mærke noget? jeg glæder mig sådan til at mærke følelsen af liv. 
Mvh. 
Hejsa 
Herhjemme har vi også været i gang siden juli, og der er desværre heller ikke sket noget endnu, så jeg kender virkelig godt til den utålmodighed!
Jeg kan derfor heller ikke komme med så mange andre erfaringer, andet end at jeg godt har kunnet få de der fantom symptomer 
Det vil sige, at nu når man er i gang/tror og håber inderligt/ved at man har gjort et godt forsøg, ja, så kan ens krop skabe symptomerne selv. Og så vidt jeg kan forstå er det ret normalt når man brændende ønsker sig eller omvendt at man virkelig frygter en graviditet.
Når det så er sagt, så har jeg hørt om (og kendt en enkelt) kvinder der har 'mærke' undfangelsen, sådan lidt 6. sans agtigt, og andre der har kunnet fornemme ændringer i deres krop med det samme.
Så om det er din psyke eller en lille spire der er på spil, må tiden jo vise, men jeg krydser fingre for det sidste 
Og så skal du da være velkommen til at skrive privat - så kan vi være utålmodige sammen 
Anmeld