Til jer der har 3 børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2015

lineog4

April 2003

november 2006 men vi mistede hende 4 dage gammel

oktober 2007

juli 2010

Jeg er så en af dem der nyder når der er lang tid imellem børnene, men til gengæld kunne blive ved at producere hvis bare der mp cære 3-4 imellem . Synes ham fra 2097 var alt for lille da vi fik lillebror, pkus lillebror er en personlighed der fylder, så midtersønnen kan blive lidt klemt mellem en fyldig storesøster og en fyldig lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

M&N

dukke skriver:

Ja det kan jeg godt huske du har sagt men der er nu også nogle dejlige piger i har

Faktisk, så er det Thajs der er mere skruk end jeg. Ret vildt.. Ham der ikke ville have 3 børn. 

Ja, de er helt igennem fantastiske.. På trods af Noa's skrigeri og urolighed, så er vi stadig friske.. Kan ikke lade være med at forestille mine 2 piger om 1 års tid..  De vil lege og hygge... 

Anmeld

2. januar 2015

M&N

lineog4 skriver:

April 2003

november 2006 men vi mistede hende 4 dage gammel

oktober 2007

juli 2010

Jeg er så en af dem der nyder når der er lang tid imellem børnene, men til gengæld kunne blive ved at producere hvis bare der mp cære 3-4 imellem . Synes ham fra 2097 var alt for lille da vi fik lillebror, pkus lillebror er en personlighed der fylder, så midtersønnen kan blive lidt klemt mellem en fyldig storesøster og en fyldig lillebror

Det gør mig ondt med jeres lille pige. 

Vores piger herhjemme er i forvejen ret fyldige.. Jeg vil dog helst have dem tæt, så vi får bletiden hurtigere overstået osv. Jeg tror jeg ville blive træt af at starte forfra hele tiden, hvis du forstår mig. 

Anmeld

2. januar 2015

lineog4

M&N skriver:

Det gør mig ondt med jeres lille pige. 

Vores piger herhjemme er i forvejen ret fyldige.. Jeg vil dog helst have dem tæt, så vi får bletiden hurtigere overstået osv. Jeg tror jeg ville blive træt af at starte forfra hele tiden, hvis du forstår mig. 

Sagtens - jeg ville bare gerne være mor til små (ikke babyer men fra 1 år til 4 år) resten af livet hvis muligt 

Anmeld

2. januar 2015

Muffinmus

vi har 20 mdr mellem nr 1 og 2

der er 3 år mellem 2 og 3.

Personligt synes vi begge det var nemt at gå fra to til tre det første  halve år. Men så blev det hårdt. Vi kommer sjældent nogen steder hver især fordi det er så stressende at passe de tre børn alene. Det tager så lang tid at putte alene, en vil ud og få, en vil sE tegnefilm, en vil cykle og så er der sport. Børn skal dyrke sport jo, så der er altid en der skal køre til svømning eller gymnastik, mens den anden prøver at lave med med en skrigende puge der er mega træt og vil sidde på armen samtidigt med pastaen koger over...åh, alle de kære måltider . Der er altid en der græder, nogen der skændes eller også vil ingen af dem det samme. Må indrømme det var SÅ nemt med to børn i forhold til 3. 

Og pasning er faktisk et problem hvis det indebærer flere timer eller overnatning da ingen af vores forældre hygger sig når de har alle tre, netop af samme årsager som skrevet ovenover. Ofte tager de kun de to store, fordi de ikke orker den mindste der nu er 2,5. Og fordi de VED de skændes mere når de er samlet.

fortryder ikke Sara, hun er en lækkermås, men vi har meget at se til og er vil sige vi pt er dobbelt så stressede som da vi kun havde to, selv om der kun er kommet en lille en til.  De to store synes ikke det er sjovt hun er her og har flere gange spurgt om vi ikke kunne sælge hende, håber det forbedrer sig med årene.

måske skulle vi enten have ventet flere år, så de store måske magtede hende bedre og mere tålmodighed, eller også skulle hun havde været født laaang tid før, så de to store ikke var så langt fra hende aldersmæssigt. Eller også skal de bare være sådan.

men, jeg ser frem til de ikke skændes så meget, at de vil det samme, at ci føler vi bare en enkelt dag har overskud og ikke føler vi er så presset på både tid og overskud.

om jeg havde gjort det igen?? Ja, men kun fordi vores forhold er så fast (15 år) og jeg stolede på vi nok skulle klare det. Men det er en lang rejse for forholdet der bliver sat på en prøve fordi der ikke er overskud til kæresteriet ret ofte, vi er bare så trætte kl 21

Anmeld

2. januar 2015

Linkae

Jeg har 3 børn på født indenfor 3 år og 1 mdr... De har haft stor glæde af hinanden. Det jeg tænker er en hurtle er at børnene har så forskellige behov på daværende tidspunkt og det kan være svært at forstå mor skal amme den lille f.eks. 

Jeg glæder mig over at mine tre børn nu er henholdsvis 9,7,6 år og jeg venter tvillinger de kan være med på en hel anden spændende måde i den alder ��

Anmeld

2. januar 2015

Kløver

M&N skriver:

Hvor lang tid er der imellem jeres børn?

Har selv 2 piger. Fra februar 2013 og oktober 2014 - der er 19 måneder imellem dem. 

Vi snakker meget om nr 3 herhjemme. 

Mine er fra jan 11,april 12 og juni 14 der er hhv 14 md og 2 år+2 mdr imellem og venter nr 4 i august 15  

Anmeld

2. januar 2015

Krussedulle

M&N skriver:

Har selv 2 piger. Fra februar 2013 og oktober 2014 - der er 19 måneder imellem dem. 

Vi har knap 4 år mellem nr 1 og 2 og knap 13 mdr mellem nr 2 og 3

Anmeld

2. januar 2015

siw84

Her har vi Sebastian fra feb.10 

Og Benjamin og Tobias fra aug.14 

Anmeld

2. januar 2015

dpb

M&N skriver:

Her har vi tre drenge.

Ældste fra Juli 2003

Mellemste fra April 2007

og

Yngste fra november 2008

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.