Kan det være tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle  

Jeg er anonym, da familie og venner ikke kender til projekt baby. Vi har forsægt i 7. cyklusser. Jeg havde æløsning den 26/12 hvor vi jo selvfølgelig sexede. 

Den. 31/12 havde jeg hovedpine, kvalme og ondt i maven, jeg troede det var tegn på influenza, men dagen efter var det væk, indtil om aftenen den 1/1 hvor jeg havde meget slem hovedpine. 

Idag har jeg stadigvæk hovedpine. Kan det være tegn på at det måske er lykkedes denne her gang? 

Jeg har test dag den 10/1 og jeg kan snart ikke vente med at teste Hvornår testede i positivt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Er der virkelig slet ingen der vil svare? 

Anmeld

2. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej alle  

Jeg er anonym, da familie og venner ikke kender til projekt baby. Vi har forsægt i 7. cyklusser. Jeg havde æløsning den 26/12 hvor vi jo selvfølgelig sexede. 

Den. 31/12 havde jeg hovedpine, kvalme og ondt i maven, jeg troede det var tegn på influenza, men dagen efter var det væk, indtil om aftenen den 1/1 hvor jeg havde meget slem hovedpine. 

Idag har jeg stadigvæk hovedpine. Kan det være tegn på at det måske er lykkedes denne her gang? 

Jeg har test dag den 10/1 og jeg kan snart ikke vente med at teste Hvornår testede i positivt? 

Med al respekt. .vent lidt endnu. Din krop har sandsynligvis  ikke registreret  graviditeten 4 dage efter æl hvor du fik symptomer. Ægget har først lige sat sig fast hvis du er gravid. Dermed ikke sagt du ikke kan være gravid. Men tror hovedpinen  er et tilfælde så tidligt.  Held og lykke 

Anmeld

2. januar 2015

StineHH

Anonym skriver:

Er der virkelig slet ingen der vil svare? 

Der er jo mange ting som kan være tegn på graviditet, men man kan aldrig være sikker.. Men hvis du havde ægløsning for en uge siden, har ægget knap nok sat sig fast. Desværre ser man også nogen gange at symptomerne kommer fordi viljen til graviditeten er så stor..

Jeg ville væbne mig med tålmodighed og vente de næste 8 dage til du kan tjekke en test MEn krydser da for det er lykkedes for jer denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.