Graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2015

AnoMe

Hej

For nysgerrighedens skyld vil jeg lige høre jer ad om hvor tidligt i fik graviditetstegn og hvilke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2015

Bak

AnoMe skriver:

Hej

For nysgerrighedens skyld vil jeg lige høre jer ad om hvor tidligt i fik graviditetstegn og hvilke?

Oppustethed rimelig hurtigt, tror omkring uge 4-5. Og så træthed fra omkring samme tid, men måske en uger senere Det var her i anden graviditet. Jeg husker det som ca. samme symptomer i første graviditet, måske bare en anelse senere.
Har aldrig haft kvalme i forbindelse med graviditet

Alle symptomer kom først efter jeg havde testet positiv. I forhold til måneder, hvor jeg har haft menstruation, hvor jeg har haft menssmerter/ømhed, så har de måneder, hvor jeg blev gravid været helt symptomfrie frem til testdag

Anmeld

2. januar 2015

May86

Jeg var meget træt og havde kvalme fra uge 5. Intensiveredes så stille og roligt der fra 

Anmeld

2. januar 2015

Rengyduck

Jeg var MEGET sulten omkring 4+0, og efter at manden havde kokkereret og sørget for mad til mig i de efterfølgende 2 dage mente han at vi nok burde købe en test 

Anmeld

2. januar 2015

*Mor Til Albert*

AnoMe skriver:

Hej

Min graviditetstegn viste sig da jeg var ca. 4 uger henne. Havde virkelig ømme bryster! Da jeg var 6 uger henne kom morgenkvalme + opkast, madlede og ekstremt træthed. Disse symptomer forsvandt da jeg var omkring 10 uger henne. 

Så begyndte jeg dog at spise/drikke bestemte ting i galskab. Dette var Super Piratos, appelsinjuice, revet ost på pose (virkelig sært) og pommesfritter. 

Anmeld

2. januar 2015

namaha

Jeg er 5+ nu 

jeg har sindssygt ømme bryster, kan næste ikke have bh på uden jeg er ved at få flip pga ømhed, bliver ikke sjovt når jeg starter i skole igen 

Så er jeg træt, er så træt at min læge har fra rådet mig at køre bil til efter uge 12 da trætheden skulle aftage der, så det er en ting der irritere mig meget da jeg er afhæningt af manden så 

Ellers har jeg i ny og næ ondt i underlivet, men det er fordi livmoderen udvider sig, det føltes som en elastik som bliver strukket for meget ud 

det er de tegn jeg har

og over julen har jeg haft kvalme men mener ikke dette er pga graviditeten da jeg har fået meget fed mad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.