Hvad tid melder man sig syg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. januar 2015

Anonym trådstarter

Arg ! Her ligger min søn med feber og jeg skal melde mig syg i en dagvagt imorgen! Det har jeg aldrig prøvet i de 2 år jeg har været ansat der i plejeboligerne. Hvad tid skal jeg ringe ? Og hvad tid plejer i at ringe på jeres arbejdsplads? Min vagt begynder kl 7.00. Det her er virkelig irriterende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

Mutti2

Har arbejdet på plejehjem med vagt start kl. 7. Der skulle vi ringe imellem 6.45 og 7.00 om morgenen. 

God bedring med ham

Anmeld

1. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Så tidligt som muligt. Særligt hvis din arbejdsgiver skal nå at finde en afløser. 

Jeg møder kl 8, og melder mig syg senest kl. 6.30 skriftligt (pr. Mail), og så ringer jeg til kontoret kl. 8, hvor telefonen bliver taget, og siger at jeg er syg.

jeg ville gøre det samme ved barn syg.

Anmeld

1. januar 2015

Alexander&Lærke

På mit arbejde på et plejehjem skal vi ringe til team lederen kl 7 når hun møder og sige at der er behov for en barns sygedag, hvis man har aftenvagt så tidligt på dagen som muligt og kun hvis der ikke er andre pasningsmuligheder. Det samme gælder hvis jeg bliver syg. 

Og og god bedring med det bette pus. 

Anmeld

1. januar 2015

Anonym trådstarter

Putte-mor skriver:

Har arbejdet på plejehjem med vagt start kl. 7. Der skulle vi ringe imellem 6.45 og 7.00 om morgenen. 

God bedring med ham

Tusind tak. Han sover ikke endnu, det bliver en laaang nat ! 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

Alexander&Lærke skriver:

På mit arbejde på et plejehjem skal vi ringe til team lederen kl 7 når hun møder og sige at der er behov for en barns sygedag, hvis man har aftenvagt så tidligt på dagen som muligt og kun hvis der ikke er andre pasningsmuligheder. Det samme gælder hvis jeg bliver syg. 

Og og god bedring med det bette pus. 

Min mand plejer og tage barn syge, men det er ikke muligt imorgen da han skal til Polen med arbejdspladsen. Jeg har bare aldrig været syg så ville lige spørge jer. Men jeg ringer meget tidligt imorgen til nattevagten, også til dagvagten og senere til min leder. 

Anmeld

2. januar 2015

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Så tidligt som muligt. Særligt hvis din arbejdsgiver skal nå at finde en afløser. 

Jeg møder kl 8, og melder mig syg senest kl. 6.30 skriftligt (pr. Mail), og så ringer jeg til kontoret kl. 8, hvor telefonen bliver taget, og siger at jeg er syg.

jeg ville gøre det samme ved barn syg.

Jeg ved at vi skal gøre det telefonisk. Det er bare så irriterende  hvorfor lige idag nat! Han havde det så godt tidligere idag. 

Anmeld

2. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg ved at vi skal gøre det telefonisk. Det er bare så irriterende  hvorfor lige idag nat! Han havde det så godt tidligere idag. 

Sådan noget sker altid mega ubelejligt  

god bedring med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.