Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
vi er skilt og vores 4 årige græder rigtig meget hver gang han blir afleveret hos mig af sin far ..
det gør så ondt i mit hjerte
han siger hver gang far skal hjem til os han skal ikke gå ...
Hvad gør man ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger vi er skilt og vores 4 årige græder rigtig meget hver gang han blir afleveret hos mig af sin far .. det gør så ondt i mit hjerte han siger hver gang far skal hjem til os han skal ikke gå ... Hvad gør man ?
Min 4 årig er også helt vild far glad i øjeblikket. Ved ikke om det har med alderen at gøre. Har far ikke mulighed for at have ham lidt mere ? Måske savner han sin far i hverdagene?
Aisha skriver: Min 4 årig er også helt vild far glad i øjeblikket. Ved ikke om det har med alderen at gøre. Har far ikke mulighed for at have ham lidt mere ? Måske savner han sin far i hverdagene?
Han vil også ha mig .. Han vil ha Vi bor sammen og er sammen
Anonym skriver: Han vil også ha mig .. Han vil ha Vi bor sammen og er sammen
Øv har ingen ideer... Håber det går over, for det må være hårdt. Min søn vil kun have far i øjeblikket som han prøver og forklare ' det er fordi vi er drenge mor! ( vi er sammen mig og min mand)
Har i evt. mulighed for at lave noget sammen med jeres barn, bare jer 3? Ved der er mange der ikke kan snakke samme/være i samme rum, men hvis i nu godt kan snakke sammen
vBirgitte skriver: Har i evt. mulighed for at lave noget sammen med jeres barn, bare jer 3? Ved der er mange der ikke kan snakke samme/være i samme rum, men hvis i nu godt kan snakke sammen
Jo men når vi skal hjem igen så vil han ha sin far hjem til os ...
Og det er ikke godt især fordi det gør ham mere forvirret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128