Har tegn, men er ikke gravid...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej mødre.

Er anonym, da vores projekt lillesøster/bror endnu ikke er offentlig emne.

Vi har prøvet siden Juli og er stadigvæk uden positiv test
Det mest fustrerende er, at jeg de sidste 4 gange op til mens, har haft graviditetstegn, så som kvalme og ondt i brysterne, men hver gang er min mens alligevel kommet..!..
Denne gang kom mens også som den skulle og alligevel sidder jeg, i skrivende stund, med kvalme, ondt i brysterne og med mens

Andre som har oplevet det eller er det bare mig, som har en mærkelig (og frustrende krop)??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2015

namaha

Har oplevet det samme, jeg var sikker på det var fordi jeg tænkte for meget over det, så hver gang jeg skulle have min mens, gik jeg og sagde  "jeg er ikke gravid, jeg kan ikke været bleve gravid denne månede " osv
Det hjalp hos mig, og siden har jeg ikke haft det sådan op  til mens

Anmeld

1. januar 2015

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Har oplevet det samme, jeg var sikker på det var fordi jeg tænkte for meget over det, så hver gang jeg skulle have min mens, gik jeg og sagde  "jeg er ikke gravid, jeg kan ikke været bleve gravid denne månede " osv
Det hjalp hos mig, og siden har jeg ikke haft det sådan op  til mens

Tror ikke det er derfor, da jeg ikke tænker baby 24/7, da vi har aftalt at vi får en mere når det sker..

Anmeld

1. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Har du for nyligt skiftet mærke af p-piller?

Startet/stoppet på andet medicin?

Hvor længe siden er det at du fødte?

hvor længe siden er det at du stoppede med at amme?

Alle disse ting kan have indflydelse på lige præcis det du beskriver

derudover kan du have problemer med mavesækkens lukning der når du menstruation så gør at det generer med kvalme...

Jeg har selv haft spændinger i brysterne frem til for et par måneder siden op mod mensstart, og vores søn er lige blevet 3 i september og jeg er ikke gravid

Anmeld

1. januar 2015

Krydserfingre

Selvom du ikke bevidst tænker baby 24/7 så kan din underbevidsthed sagtens gøre det. Jeg tror "bare" det er tankernes kraft der spiller dig et puds. Kender det selv. 

Anmeld

1. januar 2015

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Har du for nyligt skiftet mærke af p-piller?

Startet/stoppet på andet medicin?

Hvor længe siden er det at du fødte?

hvor længe siden er det at du stoppede med at amme?

Alle disse ting kan have indflydelse på lige præcis det du beskriver

derudover kan du have problemer med mavesækkens lukning der når du menstruation så gør at det generer med kvalme...

Jeg har selv haft spændinger i brysterne frem til for et par måneder siden op mod mensstart, og vores søn er lige blevet 3 i september og jeg er ikke gravid

Jeg har ikke taget P-piller siden 2011, hvor jeg blev gravid med min datter. Jeg har ikke ammet siden 2013 og er ikke stoppet/starte på medicin, så alle de ting er ikke årsagen.

Men er dejligt at hører, at jeg ikke er den eneste, som døjer med det... Forstå mig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.